Olipas tuore iskä tehnyt tyhmän tempun!

Tuttavan työpaikalla oli juuri isäksi tullut mies ilmoittanut esikoisen syntymästä koko firman väelle lähettämällä sähköpostiviestin, jossa oli liitteenä kolme synnytyksessä otettua kuvaa. Yksi kuvista oli otettu äidin jalkovälistä ponnistusvaiheessa, yksi äidin ollessa säkkituolin päällä ja yksi niin, että vastasyntynyt äidin rinnan päällä.
Pelkän vauvan kuvan lähettäminen olisi kyllä mielestäni riittänyt. Tuskinpa ko. äiti kauheasti ilostuu, jos ja kun asiasta saa tietää.
 
Mä en ilahtuisi, jos minusta lähetettäisiin tuollaisia kuvia jonnekin - enkä ilahtuisi, jos vastaanottaisin tuollaisia kuvia sähköpostiini.
Ei mun mies kyllä kuvannutkaan mun alapäätä ponnistusvaiheessa, vaan ekalla kerralla piti kädestä ja pyyhki otsaa, tokalla kerralla katsoi naama valkoisena sivussa kun useampi kätilö ja lääkäri yritti saada vauvaa ulos.
 
Ohhoh, jos tuollainen ponnistuskuva lävähtäisi näkyville ilman varoitusta niin kyllä vastaanottajanakin vähäsen kummastelisin... ponnistajana raivostuisin! Voi olla että jäisi viimeiseksi lapseksi sille onnelliselle isille. :whistle:
 
Hassua.

Mä olen nähnyt useammassakin perhealbumissa synnytyskuvia, enkä osaa kuvitella että ne poistettaisiin tilapäisesti jollekulle tietylle (vaikka työkaverille) näytettäessä.

No. Sama se. Mua ei kyllä vaivaa. =)
 
Mun isä muuten joutui työpaikan taukohuoneessa aikoinaan katsomaan videota, jossa työkaverin vaimo synnytti viidennen lapsensa, ja KAIKKI näkyi.
Mun faijaa ei haitannut, olihan hän mukana silloinkin kun minä synnyin (mikä muuten oli hiton harvinaista vuonna 1976) mutta muutama nuorempi lapseton heppu oli saanut traumoja :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Tai sitten ei pahastu.

Ei kaikille alastomuus ole niin paha juttu.
No juu, alastomuus onkin luonnollista.
Mutta että koko värkki levällään... :D

Mä en varmaan osaisi edes suuttua tuommoisesta jos mun mies saisi päähänsä tempaista noin...olisin liian ällistynyt..
 

Yhteistyössä