olis sitten KILOPINO vk 1

mim82mu
No niin. Ilmoittaudun nyt sitten tänne muiden joukkoon. Painoa oli ennen joulua vähän yli sata ja nyt (kuiskaa hiljaa) sata ja 5,2 päälle. Maanantaina menen neljättä kertaa painonvartijoiden ryhmään VIIMEISEN KERRAN! Tsempataan kaikki toinen toistamme hyviin suorituksiin tämän vuoden aikana!
 
Minäkin nyt ilmottaudun mukaan tähän porukkaan, mulla on pituutta 156 cm ja paino täl hetkel 61 kg ( oon saanu viikon aikana 1 kilon pois (jeejee!) . Tarkoitus olis puottaa vielä ainaski 7 kg tai enemmänkin jos on lähteäkseen =) . Eli en oo ylipainoinen, omaks iloks ja et sais vanhat vaatteet päälle, siks laihduttelen.
 
piiukka
Viikko takana, helpolta tuo laihdutus vielä on tuntunut. Olen jättänyt tyystin makean pois ja sipsit. Näin ei tule sitä kiusausta, että jos vähän vaan. Ruokaa olen syönyt, mutta katsonut oikean lautasmalllin ja lisää en ole hamstrannut. Ruoka-ajoista olen pitänyt kiinni. 2 kiloa on vajaassa viikossa lähtenyt, mutta eikö se ole ylimääräistä nestettä vielä?? Mutta alaspäin ollaan menossa...68 kg/ 163 cm
 
Käyn täällä hakemassa henkistä valmistautumista: ensi viikolla aloitan pitkän 'loman' jälkeen taas painonvartijoissa. Pudotettu on tähän mennessä 22kg ja jäljellä on vähintään 17kg :attn:
En ole uskaltanut viikkoihin vaakaan, joten pudotettava määrä voi olla mitä vain.. TSemppiä kaikille :wave:
 
merika
mäkin ilmottaudun pinoon. oli pieni tauko tässä, mutta jatketaan. Kiloja on 92,6 et silleen. mä ajattelin tilata painonvartioiden kirjekurssin. katsotaan miten käy. eka tavoite olis 5kg pois.

tsemppiä kaikille!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.01.2005 klo 17:12 Sivuhistoria kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.01.2005 klo 17:08 siirihiiri kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.01.2005 klo 00:11 rasavilli-77 kirjoitti:
heitäydympä tännekin eli viikko laihdutusta takana ja 4kg pois jo painosta =)
millä ihmeellä saa viikossa pois 4kg??
mäki haluun tietää
:D
tuolla on vastaus tuossa johon on aloitus mun nikillä =)
 
TiiNa1
MOI KAIKILLE!

Olen tällä viikolla aloitellut painonpudotusta, mutta ens viikolla jo sitten pinoudun ;)
Alan käymään 2krt/vko jumpalla. Ja syön kaikkea, hieman pv:ta avuksi käyttäen.
Painoa pudotettavana ainakin 7kg! Jolloin olisin 158cm/60kg ...katsotaan nyt miten tässä taas käypi :eek:

TSEMPPIÄ KAIKILLE IHAN KAUHIASTI!! :wave:
 
katjakai
Täälläkin olis yks ns.ikuinen laihduttaja nykyään. 2000vuonna olin painonvartioiden kirjekursilla on putos paino todella helpolla mut sit se jäi kesken kun yllättäen aloin odottaa lasta. nyt pitäis saada painoo pois et sais sen lapsen :( hitsi et on vaikeeta aloittaa vaikka toisaalta olen viikon ollut ja painoo on tippunu 2.5kg tosin mullahan on sitä mistä tiputtaakkin!

MUT TSEMPPII KAIKILLE!!!

YLÖS ,ULOS JA LENKILLE!!! B)
 
Elina-83
no niin..
nyt jatketaan siitä mihin syksyn aikana jäätiin. :flower:
elikkäs.. heinäkuussa otin itteä niskasta kiinni ja sain jouluun mennessä 14 kg pois :D
mutta mutta... jouluna tuli herkuteltua ihan liikaa, joten pitääpäs ottaa itteä niskasta kiinni.
mäkin oon koittanut pisteitä syyä, nyt kun cd-rom ohjelma taas toimii, ku sain siihen päivityksen..
eli tavotteeena olis saaha 10 kg juhannukseen mennessä pois tai jos näyttää helpolta ni 15 sit oltas normaali painosia.. =)
eli tsemiä meille kaikille!
tuupitaan toisemme kyvyempiin lukemiin. :D :flower:
 

Yhteistyössä