Olisiko paha?

  • Viestiketjun aloittaja vaimo
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Mikäs siinä, jos se jollekin toimii.
Meilläkin olis vaan öljytty valas lattialla.

Kuvitellaanpa tilanne:

Mies tulee saunasta. Ihmettelee vastaan leijuvaa kookos-löyhkää, ei kuulu sen suosikkeihin.
Silmät jämähtää tuijottamaan lattialla viehkeästi kieriskelevää, öljystä kiiltelevää ryhävalasta.
Ukolla alkaa otsasuoni tykyttää. Mitään ei uskalla sanoa. Miettii hiljaa mielessään:
"Nyt tais akan lampusta loppua viimeinenkin virta. Ei enää yhtään lasta, ei enää yhtään raskautta, sehän on seinähullu."

Hiipii varovasti jääkaapille hakemaan saunakaljaa. Ottaa pullon takkupersettä, näkee leivät.

"Mitä noi on? Näyttää hyvältä, mutta ketä varten? Nehän voi olla vaikka jääkaapin sisustuksellinen elementti, mene ja tiedä. En taida uskaltaa kysyä."

Pohtii siinä jääkaapin ovella avaamaton pullo kourassa, että mitä tekisi.
"Joisko sen oluen? Söiskö jotain? Pitäisiköhän siitä lattialla lojuvasta kahjosta sotanorsusta soittaa johonkin? Mihin?

Jos vaan äänettömästi hiippailisi yläkertaan nukkumaan ja tajuaisi herätessään, että oli vähän outo uni...
Ei helvetti, onkohan anoppi vielä hereillä, jos nyt ensin soittais sille ja kysyis, mitä tehdään. Se on viisas ja tietää nää jutut...
"
Nyt repes totaalisesti :LOL:
 
naurattaa
Hah...mun mies varmaan kattois hetken siinä,hakis mopin ja alkais kiroillen hinkkaamaan lattiaa. Pyytäs vaan sivummalle etten enempää sotke paikkoja..
Kun menis jääkaapille niin kysyis varmaan että kuka valopää on voikkareita tehny kun täällä ois ruoankin tähteitä,ihan haaskausta käyttää kallista juustoa jne.
Näin meillä!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nepeteus:
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Mikäs siinä, jos se jollekin toimii.
Meilläkin olis vaan öljytty valas lattialla.

Kuvitellaanpa tilanne:

Mies tulee saunasta. Ihmettelee vastaan leijuvaa kookos-löyhkää, ei kuulu sen suosikkeihin.
Silmät jämähtää tuijottamaan lattialla viehkeästi kieriskelevää, öljystä kiiltelevää ryhävalasta.
Ukolla alkaa otsasuoni tykyttää. Mitään ei uskalla sanoa. Miettii hiljaa mielessään:
"Nyt tais akan lampusta loppua viimeinenkin virta. Ei enää yhtään lasta, ei enää yhtään raskautta, sehän on seinähullu."

Hiipii varovasti jääkaapille hakemaan saunakaljaa. Ottaa pullon takkupersettä, näkee leivät.

"Mitä noi on? Näyttää hyvältä, mutta ketä varten? Nehän voi olla vaikka jääkaapin sisustuksellinen elementti, mene ja tiedä. En taida uskaltaa kysyä."

Pohtii siinä jääkaapin ovella avaamaton pullo kourassa, että mitä tekisi.
"Joisko sen oluen? Söiskö jotain? Pitäisiköhän siitä lattialla lojuvasta kahjosta sotanorsusta soittaa johonkin? Mihin?

Jos vaan äänettömästi hiippailisi yläkertaan nukkumaan ja tajuaisi herätessään, että oli vähän outo uni...
Ei helvetti, onkohan anoppi vielä hereillä, jos nyt ensin soittais sille ja kysyis, mitä tehdään. Se on viisas ja tietää nää jutut...
"
Nyt repes totaalisesti :LOL:
Siis ei juma :LOL: :LOL: :LOL: Oonhan mie vähän väsynykin tietysti valvotun yön jälkeen, mutta :LOL: :LOL: :LOL:

Eikä kukaan voi edes soittaa mun äidille, kun se on jo kuollut :eek:

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Noi voi hemmetti teidän kanssanne. Minua naurattaa ja itkettää samaan aikaan, kun luen teidän kirjoituksia. Hommahan meni eilen illalla niin, että tein ne voileivät jääkaappiin meille iltapalaksi. Minä olin vessassa, kun mies tuli saunasta, eli en odottanut häntä valaan lailla lattialla retkottaen. Sitä paitsi, minä en ole ylipainoinen kasa. Kookosöljyä olisin laittanut ja siis laitoinkin joka tapauksessa, käytän sitä silloin, kun minulla on rasvat loppu. Mies sattuu vaan tykkäämään siitä, jos en ole ehtinyt laittaa vaatteita tai yöpukua päälleni ennen kuin näkee minut. Loput jätän kertomatta, mutta kyllä me ne voileivätkin syötiin, vähän myöhemmin. ; )
Olit siis kusella tai paskalla, vai mitä ihmettä siellä vessassa teit? Ööh? Mikä tässä oli se parisuhdetta parantava osa? Voileivät ymmärrän.
 

Yhteistyössä