Olisitko mennyt syntymäpäivälle

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
Mihin mun pitää mennä työn jälkeen, se on aamun asti kestää ja pitää juoda ihan varmasti, koska venäläiset niin venäläisten tapaan terveydeksi, pitää paukkuja ota. Siis en halua, mut mitä sanoisin, miten sanon etten halua tai mitä keksin mikä tekosyy, siellä jo odotetaan mua, mut mä en halua aamun asti enkä juoda halua tänään, koska huomenna bailan
 
"vieras"
Siis ryyppäämään, ryyppäämään joka päivä sännätään.
Ja kun päivä on ohi niin lisää kännätään.
Tahdon olla juovuksissa aina, sekä maanantaina,
tiistaina, keskiviikkona ja torstaina! ´

(ja perjantaina ja lauantaina)
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";22148604]Siis ryyppäämään, ryyppäämään joka päivä sännätään.
Ja kun päivä on ohi niin lisää kännätään.
Tahdon olla juovuksissa aina, sekä maanantaina,
tiistaina, keskiviikkona ja torstaina! ´

(ja perjantaina ja lauantaina)[/QUOTE]

no mulla ei ees kahta päivää peräkkäin pää kestää juoda:D
 
No sanot suoraan, että voit poiketa, mutta et halua juoda, koska huomenna haluat olla kunnossa heti aamusta ja haluat nukkumaankin ajoissa.
Kyllä ihmisellä on oikeus tehdä itse valinta juoko vai ei ja se ei ole koskaan eikä missään pakko eikä velvollisuus, samoin kun juhlia ei ole pakko aamuun asti velvollisuudesta, jos se ei itsestä tunnu kivalta.
 
MInä myös sanoisin, että on muuta menoa tai että olen tai lapsi on kipeä tai että aamulla on aikainen herätys. Venäläisten juhlissa (sori yleistys) on ihan turha sanoa ettei ota, vaikka olisi alaikäinenkään, kun se katsotaan loukkaukseksi.
 
Venakko Milanna
MInä myös sanoisin, että on muuta menoa tai että olen tai lapsi on kipeä tai että aamulla on aikainen herätys. Venäläisten juhlissa (sori yleistys) on ihan turha sanoa ettei ota, vaikka olisi alaikäinenkään, kun se katsotaan loukkaukseksi.
he tietävät mun menot ja ei saa lapsista valehtella että kipeä, se on huono juttu, jos mä sanon mä itse kipeä, mut tuskin taas mulle uskotaan kun töihin meen, kyllä venäläisetn kaa on vaikea:D
 
Venakko Milanna
mä ainoa drinkki mitä juon niin se on kuohuviini tai shampanja, punaviini ruoan kanssa, muista pahaa olo tulee, paukkuja en kestää, koska kerran mä join ja luulin etten tuu känniksi sitten kun nousin en muistanut enää miten kotiin pääsin, kuulema oksentanut ja vaikka mitä, eli ei väkevä mulle
 

Yhteistyössä