Olisitteko te hypänneet nuorena vieraan auton kyytiin?

"vieras"
On sitä tullut vieraiden kyytiin hypittyä nuorena, yleensä kaverin kanssa, mutta yksinkin. Ja yksinkin yössä liikuttua.
Mentyä vieraisiin kämppiin, jne.
Näinhän sitä on tullut tehtyä. Tosin täysi-ikäisenä vasta. Teininä liikuin kiltisti porukoissa ja baarissa olin ekan kerran vasta 18-vuotiaana. Yhdessä vaiheessa meillä oli kaverin kanssa sopimus, että aina jos lähti kahden jonkun kanssa jatkoille, piti aamulla soittaa kaverille, että kaikki on kunnossa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 45 v;24474645:
Sinullehan tuo näyttää olevan taas elämää tärkeämpi kysymys päästä kanssani kiistelemään, vaihteeksi munan imennästä. Voithan toki lopettaakin ja miksi edes vastasit, ei joka kommenttiin ole pakko vastata.
Hei kannattaako oikeesti nyt tosta aukoa päätä? Mun mielestä kuulostaa kohtuu kamalalta kokemukselta.
 
äiti 45 v
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24474700:
Hei kannattaako oikeesti nyt tosta aukoa päätä? Mun mielestä kuulostaa kohtuu kamalalta kokemukselta.
Pudistahan pölyt esteristäsi ja mieti, olenko minä AUKONUT PÄÄTÄ TUOSTA KOKEMUKSESTA!?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24473815:
Mites itsellänne, oletteko olleet "rohkeita" nuoria ja onko teille koskaan käynyt mitään?
Silloin kun mä olin teini, oli maailma vielä ihan eri paikka ku nykyisin. Olen liftannut (paljonkin), mennyt vieraisiin kämppiin (ja mökeille), kulkenut yksin pimeässä, juonut drinksulasistani, vaikka se olisi ollut jonkin aikaa pöydässä vahtimatta sun muuta.

Meillä ei ollut edes aina kotipuhelinta, että olis voinut soittaa kotiin jos jossain olis ollut pulassa.

Eipä mitään kovin kauheita ole tapahtunut silloin.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24474700:
Hei kannattaako oikeesti nyt tosta aukoa päätä? Mun mielestä kuulostaa kohtuu kamalalta kokemukselta.
Varmasti on ollut :hug: Itse on onneksi säästynyt pakottamiselta ja muilta hulluilta. Pahin omakohtainen tapaus kyllä taisi olla vähän hullu. Tuli baarista lähdettyä ihan mukavan miehen matkaan. Melko humalassa se oli, mutta juttua tuli ja muuten kohtuukunnossa. No, annas olla. Kun päästiin kämpilleen, tietysti sammui. Väsytti joten kävin itsekin nukkumaan.

Aamulla ukko jatkoi vain nukkumistaan, ei reagoinut mitään mun puheisiin ennen kuin totesin olevani lähdössä. Silloin tää heräsi ja alkoi heti penkoa lompakkoaan. Kas kummaa, rahat oli kaikki juotu, mutta sitähän tyyppi ei uskonut, vaan alkoi väittää mun varastaneen rahat. Lähdin kiireen vilkkaan kotiin päin, ja ukko juoksee kadulle asti perässä ja huutelee törkeitä perään! Vähän nolotti. Läheisellä bussipysäkillä mummot katseli silmät selällään.
 
äiti 45 v
Joo, autoihin ei ole tullut hypittyä, mutta äänestyskäyttäytyminen oli minulla nuorempana holtitonta! Lähes AINA äänestin kokoomuslaista :(

Suomi-neito ei ole säästynyt kolhuilta johtuen minunKIN holtittomasta käytöksestäni. Yritän nyt hyvittää sen neidolle.
 
****
Valitettavasti kyllä.
Liftasin paljon paikasta toiseen. Myös humalassa menin melkein kenen tahansa kyytiin jos vaan pääsin sinne minne halusin.

Pari kertaa kokenut uhkaavan ja pelottavan tilanteen, onneksi mitään pahempaa ei kuitenkaan sattunut.
 
"hhh"
2 vuotta sitten viimeksi..
eikun anteeksi, eihän tästä ole kun vuosi kun liftasin! Olen siis 23 vuotias.

Aina on meilläkin kotona vannotettu että vierailta ei oteta mitään eikä kyytiin nousta tai liftailla ja myös selitetty perään mitä voi tapahtua. Meidän äiti ei hienostellut että "sedät voi tehdä pahaa" vaan mainitsi suoraan raiskauksesta ym. mahdollisuuksista vaikka olin varmaan viiden vanha.

SIITÄ HUOLIMATTA minä aikuisiän kynnyksellä olen hypännyt vieraiden kyytiin ja tehnyt kuulkaas vaikka mitä... Ottanut ulkomailla epäilyttävän pillerin ja sen sellaista. Joo, todella tyhmää.

Ainahan sitä voi kasvatusta syyttää ja kuinka esim. Karoliina Kesti on nyt ollut todella holtiton.. Minä olin holtiton aikuisiällä ja kaikista varoituksista huolimatta, ketäs siitä syytetään? Varmaan minua, että olen hullu ja mielipuoli?

Kiitos, terveen paperit löytyy ja vakaa elämä tällähetkellä. Nuoruuteeni kuului pari ylilyöntiä ja kun sitä tarkkaili ympärilleen, niin niinhän kaikki muutkin tekivät. Ystäväni. Enkä edes kulkenut missään rymyporukassa. Se oikea meikäläisen teiniajan rymyporukka, jota vaan kauhulla katselin sivusta, ryyppää katuojassa tällähetkellä kun itse kirjoitan kaksplussalla täysissä ruumiin ja sielunvoimissani.
 
Hirvittää ajatellakin, mitä kaikkee sitä on tullut tehtyä teininä.. Ihme, että oon vielä hengissä. Olin kyllä täysin kontrolloimaton ja täysin ilman itsesuojeluvaistoa. Se vieraitten matkaan hyppiminen oli jatkuvaa ja liftasinpa joskus ihan vaan huvikseen rekan kyydissä 150km päähän ja sieltä sitten etsin yöpaikan itselleni jonkun tuntemattoman luota.
Mä kuolisin, jos mun lapset ikinä harrastais samaa..
 
"liinis"
Kyllä vain, näin teinkin monesti ja humalassa. Sekä paljon muuta, josta olisi henki voinut lähteä.

Eihän sitä muuten vielä tiedetä olivatko ne tyypit Karoliinalle tuntemattomia?
 
oi aikoja
25 vuotta sitten maalla tuli tehtyä kaikenlaista, mitä ei enää voisi kuvitellakaan tekevänsä. Oli sellainen luottamus, että ihmiset ovat mukavia ja jopa täysin vieraiden poikien kanssa uskalsi viettää öitä. Eikä pientä hyväilyä enempää tapahtunut, kun en halunnut tapahtuvan. Hauskaa ja jännittävää elämää.
 
"Vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 45 v;24474725:
Pudistahan pölyt esteristäsi ja mieti, olenko minä AUKONUT PÄÄTÄ TUOSTA KOKEMUKSESTA!?
Sinä se taas jaksat haastaa riitaa kaikkien kanssa. Lähde nyt jo sinne hornan tuuttiin ja jää sinne pitemmäksi aikaa.
 
äiti 45 v
[QUOTE="Vieras";24475605]Sinä se taas jaksat haastaa riitaa kaikkien kanssa. Lähde nyt jo sinne hornan tuuttiin ja jää sinne pitemmäksi aikaa.[/QUOTE]

Mitäpä se sinäkään niitä luitasi tänne enää hiissasit. Tällä ei riitaa muut haasta kuin Lunatic ja Pölyhuiska yrittää piipittäen peesata.
 
"Vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 45 v;24475627:
Mitäpä se sinäkään niitä luitasi tänne enää hiissasit. Tällä ei riitaa muut haasta kuin Lunatic ja Pölyhuiska yrittää piipittäen peesata.
Osaatko sinä koskaan olla vastaamatta? Kerrankin antaisit asian olla? Vai onko liikaa vaadittu?
 
äiti 45 v
[QUOTE="Vieras";24475695]Osaatko sinä koskaan olla vastaamatta? Kerrankin antaisit asian olla? Vai onko liikaa vaadittu?[/QUOTE]

Vaadi itsesltäsi kerrankin se sama mitä muilta. Pakkoko sinunkaan oli hönkiä "vastaamaan"?
 
"peloton"
oon 20 vuoden aikana tullut baarista kotiin useita satoja kertoja milloin milläkin kyydillä eli siis liftaamalla ja autoja pysäyttelemällä, pyöräillen yksin jne.

mitään ei ole koskaan käynyt.
 
"Vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 45 v;24475723:
Vaadi itsesltäsi kerrankin se sama mitä muilta. Pakkoko sinunkaan oli hönkiä "vastaamaan"?
:LOL: :LOL: :LOL:

Sä et kyllä koskaan jätä vastaamatta!

Eilen kyllä taisit jättää vastaamatta siihen, kun sä olet ilmiselvästi kaappimuslimi. Et vielä uskalla tulla ulos kaapista ja sanoa reippaasti: "Minä olen muslimi ja ylpeä siitä".
 
äiti 45 v
[QUOTE="Vieras";24475746]:LOL: :LOL: :LOL:

Sä et kyllä koskaan jätä vastaamatta!

Eilen kyllä taisit jättää vastaamatta siihen, kun sä olet ilmiselvästi kaappimuslimi. Et vielä uskalla tulla ulos kaapista ja sanoa reippaasti: "Minä olen muslimi ja ylpeä siitä".[/QUOTE]

Joo en mutta sinä näköjään tulit just kaapista ylpeästi ulos ja tunnustit uskosi.

Mutta arvaas mitä? Muslimina sinä saat shokin seuraavasta mitä tunnustan mutta nyt aion avata ulko-oven, astua siitä ulos KOIRIENI kanssa!!! Huh huh, teidän muslimien mielestä koirat ovat saastaisia ja niin ovat naisetkin! Meidän ulko-ovesta purkautuu kohta ulos jättimäinen saastarykelmä!!!!
 

Yhteistyössä