Oliskos kivat tälläset housut?

  • Viestiketjun aloittaja Huumekoira
  • Ensimmäinen viesti
hmp
Mä ottaisin noi tokat ja pitäisin ihan normaalioloissa. Esim joku vähän harmaaksi kulahtanut puuvillatunika/ mekko ja joku väljä pidempi ohut musta neuletakki ja reippaat nahkanilkkurit. Ei ole yhtään lumput jos yhdistää kivasti johonkin joka luo kontrastia.
 
Huumekoira
Alkuperäinen kirjoittaja vieraus:
Huorahtavia. Siltäkö haluat näyttää? Tukehtuvat hellaribileissä ehtoollisleipäänsä.
Eivät he toistaiseksi ole tukehtuneet leipään. Eikä siellä yleensä koskaan kukaan tule sanomaan että oletpas huoran näköinen. :) Kyllä mä osaan pukeutua niin, ettei mitään kriittistä näy.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Alkuperäinen kirjoittaja hanna08:
Joo no ei todellakaan, molemmat on jotain pissistyyliä.
Mikä on pissis?
Pissis eli pissaliisa[2][3] on suomalainen puhekielen sana, joka on liitetty stereotyyppisesti erityisesti pinnallisiin teinityttöihin, joiden elämäntapaan kuuluvat suosituin, pinnallinen listamusiikki, merkkivaatteet ja itsetietoinen käytös.[4][5][6] Pissaliisa-sana on tunnettu jo 1960-luvulla, minkä osoittaa se, että sana mainitaan Hannu Salaman 1967 ilmestyneessä kirjassa Minä, Olli ja Orvokki.[7] Pissis-sanan rinnalle on tullut myös sana lissu.[1] Pojille vastaava nimitys on pissalauri tai pissalasse tai pissalassi (lassis), mutta nämä ovat paljon harvinaisempia kuin vastaavat tytöistä käytetyt sanat.[2][8]

Kansanetymologian mukaan sana pissis viittaisi julkisella paikalla virtsaamiseen.[3] Helsingin slangia tutkinut suomen kielen professori Heikki Paunonen kirjoittaa Virittäjässä, että yhteys saattaa kuitenkin olla näennäinen ja rinnakkaiseksi sopisi paremmin 'tyhmää' tarkoittava sana kusipää.[9]

Wikipedia
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Alkuperäinen kirjoittaja hanna08:
Joo no ei todellakaan, molemmat on jotain pissistyyliä.
Mikä on pissis?
:LOL: :LOL: Käypä ulkona vilkasee mihin noin joka toinen noista 13-18v (tämä on vaan mun veikkaus iästä) pukeutuu niin ehkä ymmärrät. Vastaus tohon sun kysymykseen on että mun mielestä pissis on sellainen teini tai sen iän ylittäny nainen jonka joka toinen sana on v..tu tai jotain yhtä älykästä. Tyylitaju on kopioitu suoraan jostain naurettavasta muotilehdestä.
 
En mä kyllä ymmärrä, mitä huoramaista joku näkee ihan tavallisissa farkkulegginseissä... Mutta joo, ekat ovat ihan ok, joskaan en henk. koht. pidä farkkulegginseistä enkä edes noin slimmeistä lahkeista ylipäänsä missään farkuissa. Suorat ovat paremmat. Ja noi tokat...No joo, onhan ne tavallaan aika reteet, mutta... :D
 
Huumekoira
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Tokat ovat ihanat!

Hei, Huumis, olisiko käyttöä ruskealle, hassulle kelsitakille? Dyykkasin sen, mutta on hieman liian pieni.
Kiitos, mutta ei tarvii takkia. Käykö se jollekin sun lapsista?
 
Huumekoira
Alkuperäinen kirjoittaja hanna08:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Alkuperäinen kirjoittaja hanna08:
Joo no ei todellakaan, molemmat on jotain pissistyyliä.
Mikä on pissis?
:LOL: :LOL: Käypä ulkona vilkasee mihin noin joka toinen noista 13-18v (tämä on vaan mun veikkaus iästä) pukeutuu niin ehkä ymmärrät. Vastaus tohon sun kysymykseen on että mun mielestä pissis on sellainen teini tai sen iän ylittäny nainen jonka joka toinen sana on v..tu tai jotain yhtä älykästä. Tyylitaju on kopioitu suoraan jostain naurettavasta muotilehdestä.
Minkälainen tyylitaju ois parempi sun mielestä?
 
V
En tykkää kummistakaan, mutta oon kai itekin kummajainen kun en välitä ollenkaan legginseistä enkä varsinkaan noista farkkuversioista. Tykkään levenevistä lahkeista, oon kai monen mielestä joku muinaisjäänne mutta niitä käytänkin :ashamed:
 
Huumekoira
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
[qu
Mulla on tuollaiset alimmaiset ja ne on tosi kivat. Saa ihan tarjousta-robinhoodista =)
Pitää vain olla ohuet reidet, muuten tekee paksuksi tuo kiiltävä,
Mua ei haittais, jos reidet näyttäs vähän paksummiltakin, vaikka ei mulla kai ohuetkaan oo.
 
Huumekoira
Alkuperäinen kirjoittaja V:
En tykkää kummistakaan, mutta oon kai itekin kummajainen kun en välitä ollenkaan legginseistä enkä varsinkaan noista farkkuversioista. Tykkään levenevistä lahkeista, oon kai monen mielestä joku muinaisjäänne mutta niitä käytänkin :ashamed:
Kyl mä levenevistäkin tykkään. Joskus vaan tarttis tommoset kapenevatkin. :)
 
Mun mielestä noi toiset oli tosi okey. Se missä niitä sitten vois käyttää..hmmm. Meinasitko jussina vetästä jalkaan? B)
Toisaalta mä olen kerran nähnyt Via- lauluporukan siellä kentällä mudassa kävelemässä paljettipaidoissa ja se on palanut ikuisesti verkkokalvoilleni ja nuo ei ole MITÄÄN niihin verrattuna :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Alkuperäinen kirjoittaja hanna08:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Alkuperäinen kirjoittaja hanna08:
Joo no ei todellakaan, molemmat on jotain pissistyyliä.
Mikä on pissis?
:LOL: :LOL: Käypä ulkona vilkasee mihin noin joka toinen noista 13-18v (tämä on vaan mun veikkaus iästä) pukeutuu niin ehkä ymmärrät. Vastaus tohon sun kysymykseen on että mun mielestä pissis on sellainen teini tai sen iän ylittäny nainen jonka joka toinen sana on v..tu tai jotain yhtä älykästä. Tyylitaju on kopioitu suoraan jostain naurettavasta muotilehdestä.
Minkälainen tyylitaju ois parempi sun mielestä?
No mä ostan vaatteeni sillä perustein mikä on mun mielstä hienon näköistä, mulle on ihan sama mitä muut ajattelee mun tyylistä. Yleensä pukeuden aika eritavalla kun valtaväestö ja ehkä kuvailisin omaa tyyliäni vähän hippimäiseksi.
 

Yhteistyössä