olkaa kilttejä ja lukekaa...

vanhan exäni kanssa aloitimme uudelleen seurustelun, kun molemmat haikailimme toisen perään kaksi vuotta. nyt seurusteltu sellainen puoli vuotta kohta, ja minulle on pudotettu jo kaksi pommia. Ensimmäinen oli valehtelu, miehellä kuvia netissä iskupalstallajossa pokaili muita naisia, samaan aikaan laitteli minulle sydämiä. Putosin. Kun taas pääsin jaloilleni ja uskoin hänen anteeksipyyntöihin kun sanoi ettei se merkinnyt hänelle mitään, ja että emme vielä mitenkään silloin seurustelleet- hän pudotti TOISEN pommin; deittaili kolme kuukautta toista naista, samaan aikaan kuin minua! Pyysi anteeksi ja selitteli taas että ajatteli minun vain käyttävän häntä hyväkseen.. olimme jo tuolloin sopineet seurustelusta! Minulle jäi epäilys että minua jotenkin pyöritetään, silti mies tuon keskustelun jälkeen olisi ollut tarjoamassaavaimiaan minulle- joita en ottanut, enkä halua, tämän jälkeen. Mies valittaa, että hän ei luota minuun- en ole tehnyt mitään mikä sen nyt aiheuttaa, hän päinvastoin on. Suhteemme ajautui aikaisemmin karikkoon minun vuokseni, mutta siitäkin miehellä on väärä käsitys., sillä koskaan en häntä pettänyt.

nyt kysymys; voiko tällaisesta enää nousta, vai oikeasti, manipuloidaanko minua vain, ja miksi? miten voisin paremminhuomata miehen valheet ja olenko liian sinisilmäinen? jos jollakulla olisi vastaavia kokemuksia, niin suuri kiitos niistä, alan olemaan todella rikki kun tullut suhteista vain huonoja kokemuksia.. :(
 
Yhteiset pelisäännöt.
Luottamus tarvii ansaita.
Puhtaalta pöydältä aloitettava ja menneet on menneitä.
Tuntuu kyllä,ettei mies taida ihan tosissaan olla eli käyttää sua nyt "kostaakseen"aikaisemman tekosi.Oli se sit ansittua tai ei.
Keskustelkaa kaikki rehellisesti ja avoimesti.
 

Yhteistyössä