Olkaa varovaisia/ huutonet/ huijarit!

vierailija
Mä olen muutaman mukin huutonetistä ostanut ja olen onneksi saanut sen mitä ilmoitus lupasi. Katson kyllä tarkkaan palautteet ja jos on vähän palautteita niin en osta. Saa olla kyllä tarkkana tuolla ja muuallakin.
 
Mä olen muutaman mukin huutonetistä ostanut ja olen onneksi saanut sen mitä ilmoitus lupasi. Katson kyllä tarkkaan palautteet ja jos on vähän palautteita niin en osta. Saa olla kyllä tarkkana tuolla ja muuallakin.
Kuitenkin ole varovainen ja katso kaikki kohteet mistä ko myyjä saanut palautteet. Kun jotkut tekevät niin että ostavat jotain 0,20 cent kortteja esim. sitten saavat positiviset palautteet ja aloittavat vast huijaamaan.
 
Tässä on yksi esimerkki, meni minullakin jo yli että kommentoin:

https://www.huuto.net/kohteet/muumimuki-uimahyppy-ja-kulho/375633722?ref=hm_qr

He myyvät nyt elektronikka, muumimukeja, lippuja ym ym... Nyt kun on hyvää aika päästä vankilaan ,,kohta,, , kesällä vetävät alkoholia, huumeita kun huijaavat rahoja ja syksyllä näitä ilmoituksia he tekevät paljon, kun talveksi pakko päästä linnaan. Niin pistää vihaiseksi.
Kuule kyllä ne ihan selväpäiset ja huumeita käyttämättömät ihmisetkin huijaavat, eivätkä koskaan päädy vankilaan, eivätkä sitä edes tavoittele. Toisaalta taas on suurta yleistystä moittia esim. alkoholisteja huijareiksi. Entäpäs maahanmuuttajat, kuinka paljon heissä on huijareita?
 
Kuule kyllä ne ihan selväpäiset ja huumeita käyttämättömät ihmisetkin huijaavat, eivätkä koskaan päädy vankilaan, eivätkä sitä edes tavoittele. Toisaalta taas on suurta yleistystä moittia esim. kaikkia alkoholisteja huijareiksi. Entäpäs maahanmuuttajat, kuinka paljon heissä on huijareita?
Minulla on kokemuksia jonkin verran ketkä ovat sen takana :). Pari vuotta sitten olen tehnyt noin 10 rikosilmoitusta, poliisit sitten kertoivat ketkä yleensä ovat sen takana. Mihin nyt maahanmuuttajat tähän liityvät? Tietysti joka maassa on huijareita? Mikä on sinunkin pointti?
 
Minulla on kokemuksia jonkin verran ketkä ovat sen takana :). Pari vuotta sitten olen tehnyt noin 10 rikosilmoitusta, poliisit sitten kertoivat ketkä yleensä ovat sen takana. Mihin nyt maahanmuuttajat tähän liityvät? Tietysti joka maassa on huijareita? Mikä on sinunkin pointti?

Jos sinä yleistät, että alkoholi- ja huumeriippuvaiset ovat huijareita, niin minäpä yleistän, että maahanmuuttajat ovat.

Minä olen tehnyt huutonetissä kauppaa vuodesta 2003, enkä ole kuin kerran tullut huijatuksi, eikä silloinkaan suuresta summasta ollut kysymys. Kannattaa katsoa, kenen kanssa kauppaa tekee.
 
Jos sinä yleistät, että alkoholi- ja huumeriippuvaiset ovat huijareita, niin minäpä yleistän, että maahanmuuttajat ovat.
Mä en yleistä ;-D. Kerroin vain faktoja ketkä ovat yleensä sen takana. Mutta sun pointti on ollut tulla loukata minua, eikö? Vaikka varoitin ihmisiä täällä ,,vain,,. Jotenkin tuntu nyt maku mennyt koko palstan ja ihmisiin ketkä täällä ovat. P. S. Minulle ei ole mikä uutinen että maahanmuutajat huijaavat, senkin takana voi olla vaikka joku Ali Hasan...
 

Yhteistyössä