Olkapään särky ilman kunnollista diagnoosia - saikku jatkuu 4:ttä kuukautta.

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Luin että olkapääkipuilut ovat yleisiä niin mahtaako täältä löytyä kohtalotovereita? Oon nyt neljättä kuukautta saikulla ja tipun Kelan rahoille. Olkapää vihoitellut parin vuoden aikana enemmän ja vähemmän ja nyt tosi paljon enemmän. Oon käynyt ultrassa ja kaikenmaailman kuvauksissa magneettia myöten mutta MITÄÄN ei löydy. Buranaa ei pysty syömään enään. Kova halu takaisin töihin mutta kun käsi kestä mitään fyysistä. Olis kiva kun saisi nukuttua kunnolla ilman yösärkyjä. Nyt seuraavaksi fysioterapiaan joka tietää olkapää-jutuista enemmän.

Onko muita jotka kärsineet tästä mystisestä olkapääkipuilusta? Millaista hoitoa saitte ja miten auttoi? Alkaa itellä olla keinot vähissä kun lääkärit sanoo että mitään ei löydy kun pakko siellä on jotain olla mikä pitää saada kuntoon. Mietin nyt itse että mitäs seuraavaksi? Itse pitää osata kysyä ja vaatia. Ei tämmöstä jaksa. Millanen polku teillä on ollut? Ikää mulla 33. Kaikki vinkit ja suositukset tervetulleita!
 
vierailija
Kokeile erilaisia tyynyjä tai pilates-rullaa tyynyn sijaan. Jos ei auta, kokeile erilaisia sänkyjä, sohvia, patjoja, petauspatjoja tai moottoroitua sänkyä.

Itselläni oli järkyttävä olkapääkipu. Lääkärit eivät löytäneet mitään, mutta sattumalta vaihdoin tyynyn korkeampaan ja kipu hävisi oitis.
 
vierailija
Jumppaa jumppaa. Jos siellä ei ole mitään kirurgisesti autettavaa niin kuin harvoin ilman vammaa alkaneissa on niin ainoa keino lienee oikeaoppinen ja nousujohteinen kuntouttaminen fysioterapeutin ohjauksessa. Kortisonia vois pistää kertaalleen tai kahteen.
 

Yhteistyössä