Ollaanko kauhistuttava pariskunta...

  • Viestiketjun aloittaja anna-liisa43
  • Ensimmäinen viesti
Ällöttävää ja tosi itsekästä.
Mikään ei ole lapselle kamalampi rasite, kun synttärit jouluna. Ei omia juhlia, ei kakkua tai synttäriherkkuja vain kälyisiä joulusuklaita, ei lahjoja kun kuitenkin saa joululahjoja ja kaikki muutkin saavat samaan aikaan niitä lahjoja :X3:
 
vierailijaxx
Aina ei sopivaa kumppania löydä ja lapsia saa silloin kuin olisi ns. paras ikä. Toiset taas heräävät vasta myöhemmin siihen, että haluavatkin lapsia. Tuttavilleni kävi näin ja saivat esikoisensa teidän ikäisinä. Aika rankkaa tuntuu olevan valvomisten kanssa, mutta hyvin ovat pärjänneet kuitenkin.

Jouluvauvalle antaisin sellaisen nimen, mikä on kaukana joulusta ja pitäisin kunnon nimipäiväkekkerit. Synttärit jää kuitenkin vähän joulun jalkoihin, niin olisi se oma juhlapäiväkin kerran vuodessa.

Onnea vauvasta!
 
vierailijalullullululluu
No sähän oot ihan okei iässä vielä. Mies pikkasen vanha mutta pitäkää vaan itsenne mahdollisimman terveissä elämäntavoissa. Voi sitä nuorenakin kuolla ja sairastua. Onnea!
 
vierailija000
Mä olen 37v. ja mies on 53v. ja yritämme lasta. Ei kuulu muille tämä asia.

Ei kaikilla mene elämä niin, että lapset on tehtynä alle 30-vuotiaana. Tai no miehellä oli ex-vaimon kanssa tehtynä kolme lasta alle 35-vuotiaana, mutta mulla ei. :D Sain miehen suostumaan vielä yhteen lapseen. Mulla ennestään yksi lapsi jonka olen saanut reilu 20-vuotiaana.
 
chemmin
Mä olen 37v. ja mies on 53v. ja yritämme lasta. Ei kuulu muille tämä asia.

Ei kaikilla mene elämä niin, että lapset on tehtynä alle 30-vuotiaana. Tai no miehellä oli ex-vaimon kanssa tehtynä kolme lasta alle 35-vuotiaana, mutta mulla ei. :D Sain miehen suostumaan vielä yhteen lapseen. Mulla ennestään yksi lapsi jonka olen saanut reilu 20-vuotiaana.
Ankkurilapsi. :(
 
vierailija000
Ankkurilapsi. :(
Tarkoitatko tuolla typerällä ja lapsellisella nimityksellä, että lapsi tehdään, että mies jäisi ja parisuhde pysyisi kasassa? Ei, ei ole kyse mistään tuollaisesta. Ei olla mitään idiootteja jotka tekee lapsen sen takia, että parisuhde jatkuisi. Lapsi tehdään lapsen itsensä takia ja siksi, että halutaan lapsi. Parisuhde voi hyvin ja se tulee jatkumaan vaikka lasta ei tulisi. Parisuhde olisi jatkunut vaikka mies ei olisi lasta halunnutkaan. Joten pääsi kiinni.

Ärsyttäviä tuollaiset ihmiset joiden pitää puuttua toisten tekemisiin ja tehdä omituisia päätelmiä ihmisistä joita ei edes tunne. Hanki elämä. Muiden päätökset ja elämä ei kuulu sulle. Inhottavia tuollaiset ihmiset.
 
vierailija000
Ja ei, ei kalikka kalahtanut vaan mua ärsyttää suunnattomasti ihmiset jotka kuvittelevat tietävänsä toisten asiat. Lapsiasioissa päätään aukovat eniten ne jotka ovat saaneet useamman lapsen helposti. Olen vain saanut ikäväkseni todeta tämän. Näiden ihmisten mielestä ei saisi surra sitä, että lapsia ei tule enempää.
 
ohisteleetässä
Tarkoitatko tuolla typerällä ja lapsellisella nimityksellä, että lapsi tehdään, että mies jäisi ja parisuhde pysyisi kasassa? Ei, ei ole kyse mistään tuollaisesta. Ei olla mitään idiootteja jotka tekee lapsen sen takia, että parisuhde jatkuisi. Lapsi tehdään lapsen itsensä takia ja siksi, että halutaan lapsi. Parisuhde voi hyvin ja se tulee jatkumaan vaikka lasta ei tulisi. Parisuhde olisi jatkunut vaikka mies ei olisi lasta halunnutkaan. Joten pääsi kiinni.

Ärsyttäviä tuollaiset ihmiset joiden pitää puuttua toisten tekemisiin ja tehdä omituisia päätelmiä ihmisistä joita ei edes tunne. Hanki elämä. Muiden päätökset ja elämä ei kuulu sulle. Inhottavia tuollaiset ihmiset.
Pikkusen taisi osua arkaan kohtaan. :rolleyes:
- ohis
 
vierailija000
Pikkusen taisi osua arkaan kohtaan. :rolleyes:
- ohis
Niin arka paikka sen takia, että mulle ei ole ollut mitenkään itsestään selvää, että tulen saamaan mahdollisuutta edes yrittää raskautta. Ei tämä liity mitenkään siihen minkälainen parisuhde meillä on. Suhde voi hyvin ja tulee voimaan hyvin vaikka lasta ei tulisi. Vituttaa kun tullaan aukomaan päätänsä ihmisille eikä tiedetä näiden taustoja.

Mä olisin halunnut ison perheen, mutta en sellaista saanut. On kipeä paikka kun sitten ääliöt tulee aukomaan päätänsä mulle tärkeistä asioista. Kuvottavia tuollaiset ihmiset.

Helppo se on suutaan soittaa jos on tehnyt lapsensa tyyliin sormia napsauttamalla. Kuten jo aiemmin totesin niin eniten päätään aukovat juuri tuollaiset. Ei ole teiltä ääliöiltä mitenkään pois se, että me yritetään raskautta. Miksi pitää tulla vittuilemaan?
 
En näe mitään kauhistuttavaa, eikös se ole jokaisen oma asia milloin lasta suunnittelee jos on valmis ja sellaisen nyytin saa alulle. Onnea! Mulla on poika joka on syntynyt lähellä jouluaattoa ja ihan synttäreitä vietetään miten muutkin. Kakut yms. herkut, sukulaiset ja kamut tulevat.
 

Yhteistyössä