Ollako vai eikö?

Haluaisin raskauden tunnistamiseen apua jo ennen seuraavien menkkojen alkamisajankohtaa parin päivän päästä. Hermot, you know!
Uhosin siskolle viikonloppuna, että pysyn nykyisen mieheni(kyseessä seurustelusuhde, sekin ollako-eikö-tyyppinen alusta saakka)kanssa VAIN jos satun nyt loppumetreillä olemaankin raskaana.
Jännään tietysti semminkin kun pitäisi pakata jo kamoja kasaan, en tosin muuta yhteisestä osoitteesta, mutta enpä ole antanut kaverille uuttakaan.
Lapsentekoa en ole koskaan aiemmin yrittänyt, kokisin toki sen rumban mielenkiinnolla. Mahtaako olla tosi riski business? Konkari naislääkäri kannusti koettamaan kun kysyin, ei varoitellut.:attn:
 
Viimeksi muokattu:
Kiva kun joku vastasi! Olen nyt kuukautisia "odotellut" viikonlopun ajan, su-aamuna nega-testi, mutta ei kai raskaus heti liuskoilla näy? Hajuaisti oli kurssiaamuna tänään herkistynyt ja melkein piti lähteä kesken luennon oxelle. Hm. Liuskoille pissaamista kannattaa jatkaa kuinka kauan? Siis ellei menkat ala...Nimimerkki "ekakerta tämäkin":x
 
Täällä taas... Osta herkkä testi. Ja HCG:n erittyminen virtsaan on yksilöllistä, aamupissasta kannattaa tehdä tai pidätellä tarpeeksi pitkään.

Voit myös (jos ei nyt tärppää, vaikka tietysti toivon sitä!!) tikutella ovista, niin saatte "varmat bongauspäivät" sitä kautta. Siittiöt elävät matkallaan 3-5 päivää ja munasolu on otollinen 1-2 päivää.

Pidän peukkuja!!! d :) b
 
Kerro mitä sanoivat. Jännitän täällä puolestasi ja pidän peukkuja :)
Itse testasin tänään negan, malttamattomana testasin 4 päivää ennen mennkojen alkua :) Iltaruokapöydästä mun pitikin sitten poistua parvekkeelle hetkeksi happea haukkaamaan - tuli paha olo, oksetti ja pyörytti, sanoinkin miehelle että jos en olisi tänään aamulla tehnyt testiä olisin voinnut vannoa että olen raskaana. Mies huolestui että mikä minua nyt sitten oikein vaivaa - kysyi että mummotautiko se nyt sitten alko :/ ...Saas nähdä maltanko olla testaamatta ennen maanantaita uudestaan jos ei näy ei kuulu menkkoja ennen sitä :)
 

Yhteistyössä