olohuone uusiksi!! näyttääkö tökeröltä??

mielipide
Alkuperäinen kirjoittaja Röllimetsän elätti:
Alkuperäinen kirjoittaja mielipide:
Alkuperäinen kirjoittaja Röllimetsän elätti:
Alkuperäinen kirjoittaja mä tykkäisin tästä:/:
http://www.masku.com/tuote.html?tid=34000363
mä tahdon mustana sohvan ja nahkasena...
Eikö tuo linkittämäsi ollut keinonahkaa! Eihän se nyt ole sama.
no keinoNAHKAISENA tahdon. en halua kangassohvia :x
En ymmärrä. Jos kerran haluaa nimenomaan keinonahkaisen, miksi
sitten puhuu NAHASTA, keinonahasta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mielipide:
Alkuperäinen kirjoittaja Röllimetsän elätti:
Alkuperäinen kirjoittaja mielipide:
Alkuperäinen kirjoittaja Röllimetsän elätti:
Alkuperäinen kirjoittaja mä tykkäisin tästä:/:
http://www.masku.com/tuote.html?tid=34000363
mä tahdon mustana sohvan ja nahkasena...
Eikö tuo linkittämäsi ollut keinonahkaa! Eihän se nyt ole sama.
no keinoNAHKAISENA tahdon. en halua kangassohvia :x
En ymmärrä. Jos kerran haluaa nimenomaan keinonahkaisen, miksi
sitten puhuu NAHASTA, keinonahasta.
juu on. yhtä hyvin perse tarttuu kiinne siihen sohvaan oli sitten NAHKAINEN tai KEINOnahkainen sohva kyseessä ;) mutta älä sinä huoli. ei sun tarvitsekkaan ymmärtää mua! pääasia ,et mä ymmärrän edes joskus itseäni!!! :kieh:
 
vierass
Alkuperäinen kirjoittaja Röllimetsän elätti:
Alkuperäinen kirjoittaja vierass:
Ja muuten! Jyskistä ei kannata ostaa mitään täyteen hintaan. Kaikki tuotteet pyörii vuorotellen tarjouksena :)
tää KEINONAHKAsojva tulee huomenna tarjoukseen. sitä olen odotellutkin...
Ok :) Mun sisko osti joskus ton saman sohvan (lapsiperheeseen!) ja nyt se on mun vanhempien luona pelihuoneessa. Ja edelleen ihan priimakunnossa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pikan:
Hyvin samanmoista kun mein uusi sisustus, tosi kangassohvalla ja matot valkoisina.

Sekaan vielä muutama wanha huonekalu, rikkomaan uutta, näin minä tein ja on hyvä :)
mäkin jätän jotain meijän vanhoista mööpeleistä meille. saa nyt ekana nää uudet sisälle ja katsoo sitten mikä menee mihenkin paikkaa.
 
ystävällisesti kysyn
En ymmärrä tämmöisen ketjun tarkoitusta??
Heti kun joku vastustaa jotain sisustuselementtiä, ap lynkkaa tavalla tai toisella!
Jos 10 sanoisi että "joo, näyttää tosi tökeröltä", niin jättäisitkö tekemättä muutoksen?
Vai minkä takia tämä aloitus oli?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ystävällisesti kysyn:
En ymmärrä tämmöisen ketjun tarkoitusta??
Heti kun joku vastustaa jotain sisustuselementtiä, ap lynkkaa tavalla tai toisella!
Jos 10 sanoisi että "joo, näyttää tosi tökeröltä", niin jättäisitkö tekemättä muutoksen?
Vai minkä takia tämä aloitus oli?
halusin vaan mielipiteitä ,mutta ollaan heti tarjoamassa jotain designhuonekaluja ja mulla ei nyt ole laittaa (tuskin tulee koskaan olemaankaan) tonneja olkkariin . enkä sitä edes halua ,kun on pieniä ipanpoita ja elukoita.. tusinakamat kelpaa vallan mainiosti meijän tusinataloon!!! halusin lähinnäkin mielipiteitä ,että sopiiko nuo huonelakut mitä linkitin vai riiteleekö pahasti keskenään!!!
 
ystävällisesti kysyn
Alkuperäinen kirjoittaja Röllimetsän elätti:
Alkuperäinen kirjoittaja ystävällisesti kysyn:
En ymmärrä tämmöisen ketjun tarkoitusta??
Heti kun joku vastustaa jotain sisustuselementtiä, ap lynkkaa tavalla tai toisella!
Jos 10 sanoisi että "joo, näyttää tosi tökeröltä", niin jättäisitkö tekemättä muutoksen?
Vai minkä takia tämä aloitus oli?
halusin vaan mielipiteitä ,mutta ollaan heti tarjoamassa jotain designhuonekaluja ja mulla ei nyt ole laittaa (tuskin tulee koskaan olemaankaan) tonneja olkkariin . enkä sitä edes halua ,kun on pieniä ipanpoita ja elukoita.. tusinakamat kelpaa vallan mainiosti meijän tusinataloon!!! halusin lähinnäkin mielipiteitä ,että sopiiko nuo huonelakut mitä linkitin vai riiteleekö pahasti keskenään!!!
Vastauksesi huutomerkkimäärästä voisin päätellä että lihavan riidan saa aikaan jos alkaa sanomaan mikä ei sovi yhteen...
 
Me hankittiin oma sohva ja nojatuoli Soffanilta, ihan mittatilauksena valittiin kankaat, täytteet, mitat ja mallit. Lopulta tuli halvemmaksi kuin joku Sotkan setti. Kankaille takuut, samaten rungolle (muistaakseni koivua) aikalailla ikuisuustakuu.
 

Yhteistyössä