Oman paikkakuntasi "kylähullu"?

  • Viestiketjun aloittaja alterego
  • Ensimmäinen viesti
alterego
Onko teilläpäin sellaista?
Kertokaa vähän tarinaa, ja taustaa, jos tiedätte, tai olette kuulleet jotakin. Jokapaikassa heitä on ja tulee aina olemaan.
Eräänlaisia legendoja hekin. :)
 
Turussa on Jeesus-mies, joka jo mun ala-asteaikoina kulki samoissa busseissa, istui ensin ihan hiljaa paikallaan, kunnes yhtäkkiä karjaisi että "Jeesus Kristus on meidän herramme! Taivaan häät alkavat pian!" tms.
Sitten on Kaupungin vanhin huora. Keski-ikäinen naisihminen, jolla on aina sangen mielenkiintoiset meikit (Tikkurilan värikartta) ja päällä "seksikkäät" verkkosukkikset, minihame, jne. Puhuu yksikseen ja saa yhtäkkiä kamalia raivokohtauksia jos joku ohikulkija erehtyy vilkaisemaan häneen päin, tai edes hengittää hänen kohdallaan.
 
Eiköhän noita tämmösissä tuppukylissä varsinkin ole vähä joka nurkalla. :whistle:
Mulle ei nyt tuu mitään muuta mieleen kun naapurin ukko pystytti pihalleen joskus reilut 10v sitte jumalattoman korkeen la-antennin, semmosen kolmehaarasen virityksen. Se kammotus ristittiin välittömästi kylähullun monumentiksi. :whistle:
 
mualainen
meillä pyörii kans vaikka minkälaista kylähullua,mut yks jonka tarina on koskettanu on sellanen varmaan 6kymppinen äijä,sitä sanoo kaikki tuomarijuomariks koska se on viitä vaille valmis tuomari mut sit siltä katkes verisuoni päästä just ennenku piti valmistua ja kaikki opiskelu kankkulan kaivoon. muisti meni ja viina alko maistuun :(
harmiton,mutta surkee näky.
 
Tietääkö kukaan Jyväskylässä sen miehen jolla vaalea tupee, aina puku päällä ja kirjoittaa jotain ylös vihkoonsa. Salkkukädessä kulkee. Mikä hänen "tarinansa" on?

Laukaassa oli paljonkin noita "kylähulluja", Hiihatari Hannu tuli nyt ekana mieleen , oikein avulias ja ystävällinen mies joka viihtyi hiihtareissaan. Kovasti touhusi kaikessa mukana.
 
Mahtava ketju, pakko vastata :D

Meillä on Keppi-Heikki. Varsin harmiton tapaus, nimensä saanut siitä, että pikkupoikana heilui aina tuossa ison tien varressa kepin kanssa. Kyllä sitä siinä vielä aina sillointällöin nykyäänkin näkee, enemmän olen törmännyt ajelemassa skootterillaan kypärä takaraivolla. Hän on jollaintapaa älyllisesti vajavainen, on jo pidemmän aikaa asunut vanhustentalojen vieressä sellaisessa palvelutalossa. Joskus nuorenamiehenä oli ajanut vanhempiensa päältäajettavan ruohonleikkurin ihan entiseksi, olivat sen ihan uutena ostaneet, mutta koskaan edes terää ei oltu laitettu paikoilleen, kun Keppi-Heikki sillä suhasi ympäri kylää :D Kun ikää tuli tarpeeksi, hankki sitten skootterin.
 
Meilläpäin -ei tosin ole yhtää hullu- asustaa varsin kuumaverinen mieshenkilö, joka painaa kesät talvet shortseissa, tai käytännössä siis boksereissa ja kengissä. Kaulassa saattaa riippua tekokukkalei, muuta ei yllään todellakaan ole.

Talvipakkasilla hurja näky.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Turussa on Jeesus-mies, joka jo mun ala-asteaikoina kulki samoissa busseissa, istui ensin ihan hiljaa paikallaan, kunnes yhtäkkiä karjaisi että "Jeesus Kristus on meidän herramme! Taivaan häät alkavat pian!" tms.
Sitten on Kaupungin vanhin huora. Keski-ikäinen naisihminen, jolla on aina sangen mielenkiintoiset meikit (Tikkurilan värikartta) ja päällä "seksikkäät" verkkosukkikset, minihame, jne. Puhuu yksikseen ja saa yhtäkkiä kamalia raivokohtauksia jos joku ohikulkija erehtyy vilkaisemaan häneen päin, tai edes hengittää hänen kohdallaan.
Hei, mä tiedän tuon naisen... Vai onko hän se niin kutsuttu Runosmäen ruusu? Mielestäni kyllä säälittävä tapaus, säästösyistä kaupunki vaan lisää näiden avohoitopotilaiden määrää, vaikka heilläkin tarve olis johonkin enempään :(
 
.........
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Sitten on Kaupungin vanhin huora. Keski-ikäinen naisihminen, jolla on aina sangen mielenkiintoiset meikit (Tikkurilan värikartta) ja päällä "seksikkäät" verkkosukkikset, minihame, jne. Puhuu yksikseen ja saa yhtäkkiä kamalia raivokohtauksia jos joku ohikulkija erehtyy vilkaisemaan häneen päin, tai edes hengittää hänen kohdallaan.
Niin puhutko rr:stä runosmäen ruusu??

 
Torniolainen
Torniossa on joku papparainen, joka menee potkurilla kesät talvet ympäri kaupunkia kilometritolkulla. Toistakymmentä pussia tyhjiä pulloja saa kyytiinsä aina kiinitettyä. Oikein iloinen ja tervehtii useimpia. Varsinkin niitä, joilta pääsee hymy sen kohdalla. :D Nimenkin olen joskus kuullut, mutten muista. Onpa muute hauska ketju. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Turussa on Jeesus-mies, joka jo mun ala-asteaikoina kulki samoissa busseissa, istui ensin ihan hiljaa paikallaan, kunnes yhtäkkiä karjaisi että "Jeesus Kristus on meidän herramme! Taivaan häät alkavat pian!" tms.
Sitten on Kaupungin vanhin huora. Keski-ikäinen naisihminen, jolla on aina sangen mielenkiintoiset meikit (Tikkurilan värikartta) ja päällä "seksikkäät" verkkosukkikset, minihame, jne. Puhuu yksikseen ja saa yhtäkkiä kamalia raivokohtauksia jos joku ohikulkija erehtyy vilkaisemaan häneen päin, tai edes hengittää hänen kohdallaan.
hei!mä tiedän ton muijan!Se on ihan kauhee...Taisin olla jotain 14-15v kun tulin tivolista ja mulla oli semmonen iso hieno helium-pallo niin tää eukko sit ohikulkiessaan hyökkäs mun ilmapallon kimppuun ja puhkoi sen kynsillään.Olin kyl aikasta pöllämystynyt ton jälkeen, en voinut ees sanoa mitään ku tuijotin vaan suu auki
Nyt vanhempana oon nähnyt sen edelleen saman näköisenä kulkemssa kaupungilla ja kiljumassa kaikille vastaantulijoille :D :) :)
 
Lunatic
Semmonen mies on ainakin joka jakaa aina jeesus-lappuja ja lättäilee niitä joka paikkaan päivät pitkät. Roikottaa päätä.
Tarina miehen takana: ollut nuorena nyrkkeilijä ja vammautui päästä.
Jotkut kutsuvat Kenopääksi, minä en.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Turussa on Jeesus-mies, joka jo mun ala-asteaikoina kulki samoissa busseissa, istui ensin ihan hiljaa paikallaan, kunnes yhtäkkiä karjaisi että "Jeesus Kristus on meidän herramme! Taivaan häät alkavat pian!" tms.
Sitten on Kaupungin vanhin huora. Keski-ikäinen naisihminen, jolla on aina sangen mielenkiintoiset meikit (Tikkurilan värikartta) ja päällä "seksikkäät" verkkosukkikset, minihame, jne. Puhuu yksikseen ja saa yhtäkkiä kamalia raivokohtauksia jos joku ohikulkija erehtyy vilkaisemaan häneen päin, tai edes hengittää hänen kohdallaan.


tiedän tän henkilön. naurettavan näköinen. en tiennyt että vois suuttua. kantaa muovikasseissa jotain mukanaan, en tiedä mitä
 
Alli-Mamma meillä päin aikoinaan pamautti kaveriani kassilla selkään, kun sattui ajamaan ohi pyörällä. Hän myös huuteli teineille hävyttömyyksiä ja kirosi niin prkleesti. Autoista tai varsinkaan moottoripyöristä hän ei pitänyt sitten niin yhtään vaan mesoaminen ja nyrkin heristely kadun varressa yltyi valtaviin mittasuhteisiin. Citymarkettiin hän sai porttikiellon, kun väänsi tortut housuunsa siellä samalla mesotessaan. Kuulemma sekosi, kun miehensä teki itsemurhan hyppäämällä parvekkeelta. En ole Allia nähnyt ainakaan vuoteen, voipi olla, että hänestä on jo aika jättänyt. :)
 
Tilda
Tiedän miehen, joka kulkee kesät talvet uskomattomissa tamineissa. Sillä on valehtelematta koko vaatevarastonsa päällään! Haisee ihan kamalalle, pissalle ja viinalle ja ei niitä vaatteitaan ole pessy varmaan ikinä. Tottakai tuollaiset haluais kiertää kaukaa, mutta tämäpä onkin aina ihan vesiselvät näköinen, käyttäytyy hyvin ja yrittää hurmata kaikki. Tuppaa juttusille eikä siitä pääse millään eroon. :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nintzu81:
Alli-Mamma meillä päin aikoinaan pamautti kaveriani kassilla selkään, kun sattui ajamaan ohi pyörällä. Hän myös huuteli teineille hävyttömyyksiä ja kirosi niin prkleesti. Autoista tai varsinkaan moottoripyöristä hän ei pitänyt sitten niin yhtään vaan mesoaminen ja nyrkin heristely kadun varressa yltyi valtaviin mittasuhteisiin. Citymarkettiin hän sai porttikiellon, kun väänsi tortut housuunsa siellä samalla mesotessaan. Kuulemma sekosi, kun miehensä teki itsemurhan hyppäämällä parvekkeelta. En ole Allia nähnyt ainakaan vuoteen, voipi olla, että hänestä on jo aika jättänyt. :)

Aika tapaus juu. Hänestähän oli taannoin pätkä youtubessakin...
 
Juu, kuopiossa oli ainakin se, joka laitto pärstän täyteen hammastahnaa ja kulki oudot vaatteet päällä sen miekkosen kanssa. Pelotti aina mennä samaan bussiin sen kans. Sil kai joku tarina liittyy kasvoihin...ollu kaunis nuorena tms...En oo asunu kuopiossa 10v niin en tiiä onko sama naikkonen vielä kuvioissa.
 

Yhteistyössä