On se vaan tärkeää että nainen on hyväkroppanen

  • Viestiketjun aloittaja eiuahaåqh
  • Ensimmäinen viesti
"Hopohopo"
Höpsis vaan.

Tokihan sen hyväkroppaisen ei tarvitse valita sitä kaljua&hampaatonta vaan jättää niille, joille ulkonäöllä ei ole väliä.
Mikkään missi en itsekään ole mutta miullepa kelpaskii oikein hyvin kalju mies, josta tulee toki iän myötä myös oletettavasti hampaatonkin mutta so what? Niin tulee varmaan mustakin? :D Tekarit on keksitty ja hienoja nykyään ovatkin nuo proteesit, mitä olen vanhemmalla väellä nähnyt.

Ei ole multa pois mitenkään jonkun miehen ulkonäkötoiveet, sillä olihan niitä mullakin aikoinaan. ;)
 
"Samu"
Jooo, todellakin. Kaikilla naisilla sais mun puolesta olla ihanat mehevät sääret ja muhkea takapuoli. Kapea vyötärö ja isot tissit on plussaa, mutta ei välttämätöntä. Ainakin pk- seudulla näkee ihan liikaa luurankoja.
 
"Samu"
[QUOTE="Samu";30415248]Jooo, todellakin. Kaikilla naisilla sais mun puolesta olla ihanat mehevät sääret ja muhkea takapuoli. Kapea vyötärö ja isot tissit on plussaa, mutta ei välttämätöntä. Ainakin pk- seudulla näkee ihan liikaa luurankoja.[/QUOTE]

Reidet piti sanomani. Mutta ei muodokkaissa pohkeissakaan mitään vikaa oo, ei sillä:D
 
kypsällä iällä
Minulla on lihaksikas kroppa, jossa rasva on kerääntynyt reisiin ja takapuoleen. Vyötärö on kapea, hartiat ovat leveät ja tissit pienet. Vientiä riittää yli oman tarpeen.
 

Yhteistyössä