On tämäkin kamalaa, kuin olisi teini taas...

  • Viestiketjun aloittaja "Huokaus"
  • Ensimmäinen viesti
"Huokaus"
Joo, ihan turha aloitus mutta pitipä nyt avautua.. Aloitin aikoinaan salaa kavereiden kanssa tupakanpolton tyhmänä teininä... Nyt yli kymmenen vuotta myöhemmin olen entinen tupakoitsija... Tai noh, niinhän suurin osa ihmisistä luulee. Olin noin puoli vuotta täysin savuton, ja lopulta se lipsahti siihen, että saatoin illanvieton aikana muutamat savut ottaa joltain. No tietysti se on johtanut vain siihen, että vieroitusoireet iskevät aina uudestaan ja uudestaan..

Olen äitini ja tämän miesystävän luona vierailulla, ja äitini miesystävä polttaa. Itse en ole ostanut itselleni tupakkaa enää lopettamiseni jälkeen, koska tiedän että riski olisi liian suuri alkaa polttamaan taas päivittäin jos omassa hallussa olisi tupakkaa. Muiden mentyä nukkumaan iski himo, ja otin tämän miehen askista tupakan ja hiippailin pihalle. Kuinka tyhmäksi aikuinen ihminen voi itsensä tuntea, kun hiipii kuin ninja pitkin asuntoa ja yrittää päästä pihalle muita herättämättä. Vilkuilin koko ajan ulko-oven raosta makuuhuoneen ovelle, mietin jotain "hyvää" selitystä että jos joku tulee niin olen vain haukkaamassa raitista ilmaa tai ihailemassa tähtiä :D Voi huoh, en tiedä mikä siinäkin nyt olisi niin kamalaa "jäädä kiinni" siitä että vedän muutamat savut silloin tällöin... Nytkään kun en polttanut edes puolikasta tupakkaa
 

Yhteistyössä