On tuo taikasieni vaan ihan uskomaton

Lapsi piirteli tussilla keittiönkaapin oviin "hienot" taideteokset. Oon yrittäny jynssätä niitä vaikka millä. Luulin et maalata pitää, mut tänää osu kaupan hyllyssä kätee tollanen taikasieni pakkaus ja voi ihme :eek: sellanen jo pitkään seinässä ollu tussi lähti pois :D :D :D Mahtava keksintö!
 
Tota taikasientä kannattaa eka kokeilla johonki huomaamattomaan kohtaan, ennen kuin isolta alalta hankaa, toimii kuin hienojakoinen hiekkapaperi. Kokemusta, että maalia lähti seinästä, muovimatto naarmuuntui, paperitapetista irtosi väriä eli pintaa... :LOL: :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Taasko täällä:
Tota taikasientä kannattaa eka kokeilla johonki huomaamattomaan kohtaan, ennen kuin isolta alalta hankaa, toimii kuin hienojakoinen hiekkapaperi. Kokemusta, että maalia lähti seinästä, muovimatto naarmuuntui, paperitapetista irtosi väriä eli pintaa... :LOL: :LOL: :LOL:
Juu. Sain hienon läikän keittiön kaapinoveen aikaiseksi :/ ja se ei sit lähde millään pois.
 
Ai, minä en kyllä huomaa tossa meidän kaapissa mitään eroa viereiseen kaappiin. Tosin nuo on valkoiset ja niissä on sellanen koristeura mihin se tenava-picasso piirteli, että siis sitä uraa vaan jynssäilin ehkä se ei siinä erotu. Mutta kyllä siinä paketissa taisi olla mainita et kannattaa kokeilla pienelle alueelle :)
 
heh
Mä putsasin meidän olohuoneen muovimattoa ja hyvin lähti lika..niin hyvin että oli pakko jynssää koko hemmetin lattia kun muuten se puhdas kohta ois erottunut muusta lattiasta :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja välikausihaalari:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis onko oikeasti taikasieni niminen? vai millä nimellä löytyy ja mistä? tavallisesta ruokakaupastako?
Tossa mun paketissa lukee että Vileda Miraclean star cleaner =) ja ihan tavallisessa marketissa hylyssä missä oli astianpesuaineet ja räsyt ja patapatat =)
Ok. Täytyypä heti huomenna kattoo jos kaupasta löytys. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja sy:
Kauanko se säilyy käyttökelpoisena? Siis ei varmaan kuitenkaan kertakäyttötuote vaan saa pyyhittyä useampaan kertaan?
Tossa paketissa luki et riippuu siitä mihin sitä käyttää siis tahran koosta, et voi kestää useamman käyttökerran tai mennä kerralla. Mulla oli niin suuri taideteos tuossa ovessa että meni kyllä kokonaan. Lisäksi siinä taisi lukea että toimii pyyhekumin tapaan (ja siis kuluu samaan tapaa kai ) . Siis tossa paketissa on monta, olisko 6 sellasta tyynyä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei kannata käyttää moisia hankaustuotteita. On kyllä äkkiä kodin pinnat pilalla.
Mulla ei tossa ollu mitään menetettävää, kun kaikki muut konstit oli käytetty. Et maalaus oli viimeinen vaihtoehto tuon lisäksi. Ja toki ei olis riittäny yhden oven maalaus vaan nuo kaikki sitte. Et halvemmalla ja vähemmällä tuon sienen kanssa pääsi. Eikä tossa mun ovessa näy mitään hankausjälkiä =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Mä putsasin meidän olohuoneen muovimattoa ja hyvin lähti lika..niin hyvin että oli pakko jynssää koko hemmetin lattia kun muuten se puhdas kohta ois erottunut muusta lattiasta :)
Mulla kävi edellisen keittiön tason kanssa samalla tavalla. Lähti pinttyneet tahrat ja sitte pitiki hinkata koko taso :D
 

Yhteistyössä