Ongelma. Miehestä ja läskeistä.

  • Viestiketjun aloittaja "tonnikeiju"
  • Ensimmäinen viesti
No jos ei ole mikään hiiiiirveän ylipainoinen (eli selvästi alle 100kg), niin ei tarvitse mun mielestä etukäteen mitenkään ennakkovaroittaa. 110kg on aika paljon painoa. Toisaalta toiset miehet pitävät muhkummasta :).
Sellainen "hei mä oon sitte läski" kuulostaa jotenkin nololta ja epätoivoiselta. Voisitko esim. etukäteen kysyä mieheltä vaikkapa mistä tunnistaisit hänet? Voit tuohon perään sitten sanoa itse esim. "No mut tunnistaa tummista pitkistä hiuksista, punaisesta laukusta ja olen aika pyöreä". Tulee jotenkin luontevammin?
 
  • Tykkää
Reactions: Millenia
"aloittaja"
No nyt on treffeillä käyty. Mies ei mun silmään vaikuttanut ainakaan tosi yllättyneeltä tai pettyneeltä. Tai sitte se piilotti sen hyvin :)

Käytiin vaan kahvilla ja jutusteltiin niitä näitä ja mulla ainakin oli ihan mukavaa. Lähtiessään mies heitti että palaillaan eli saa nyt nähdä mitä se tarkoittaa. taidan odotella josko mies ottaa yhteyttä.

Toisaalta olisi mukava laittaa vaikka viesti että kiitos/ kiva kun kävit tms, johon se vois sit vastata mitä haluaa. Se kuitenkin ajoi mun vuoksi kilometrikaupalla. Vai mitä mieltä olette?
 
"Hmm"
[QUOTE="aloittaja";26879580]No nyt on treffeillä käyty. Mies ei mun silmään vaikuttanut ainakaan tosi yllättyneeltä tai pettyneeltä. Tai sitte se piilotti sen hyvin :)

Käytiin vaan kahvilla ja jutusteltiin niitä näitä ja mulla ainakin oli ihan mukavaa. Lähtiessään mies heitti että palaillaan eli saa nyt nähdä mitä se tarkoittaa. taidan odotella josko mies ottaa yhteyttä.

Toisaalta olisi mukava laittaa vaikka viesti että kiitos/ kiva kun kävit tms, johon se vois sit vastata mitä haluaa. Se kuitenkin ajoi mun vuoksi kilometrikaupalla. Vai mitä mieltä olette?[/QUOTE]

Hienoa että menit :) Kerrothan jatkossakin miten tämä juttu jatkuu, olisi kiva tietää :)
 
[QUOTE="aloittaja";26880302]Ei vastannut. Kyllä mä silti toivoisin että olis kanttia sen verta että vastais vaikka että kiitos, mutta ei kiitos.[/QUOTE]

jos se mies siellä järkeilee että ei viitsi heti ruveta viestittelee ettei vaikuta liian innokkaalta :D
 
"vieras"
[QUOTE="tonnikeiju";26875666]Eli mulla olis treffit tänään netissä "tapaamani" miehen kanssa. No tää mies ei varsinaisesti tiedä mun olevan ylipainoinen...

Voinko silti mennä sinne treffeille ja katsoa mitä tapahtuu vai perua ne jonkun syyn nojalla, laihduttaa ja palata asiaan sen jälkeen?[/QUOTE]

pitää itseensä täydellisenä ja oottaa että sinä olet täydellinen!!! Hei sinä voit laihtua ja näyttää hyvältä sen jälkeen! Jos katsoo pintaa Eikä nää mitä olet! Se on sen menetys!

Ei tarvitse laihduttaa kun se on vaikeaa kaikille mutta jos haluat niin voit liikkua ja sillä laihduttaa! Ei tarvitse mennä kuntosalille kun kaikissa kunnissa ei ole sitä. On mutta siellä on vaan penkki ja paino! yuotube(liikunta muoto) ja kokeile mikä sopii sinulle! Niitä on sitten paaaaljooon!
 
  • Tykkää
Reactions: -StrawBerry-
???
Niin sitä mä tässä just mietin et oonko mä nyt tuhlaamassa molempien aikaa tässä kun en ole tälläistä oleellista asiaa kertonut.

Mikä sana olisi parempi kuin ylipainoinen? Eikö se ole joka tapauksessa lopulta sama asia esim lihavan tai läskin kanssa?
Sano olevasi rehevä... tosin normaalimies ymmärtää sen tarkoittavan lihavaa.
Mutta jos ei hän ole sanonut pitävänsä laihoista naisista niin mitään et ole menettänyt. Eli mene rohkeasti treffeille. Ja saattaahan se olle niinkin ettei mies vastaa sinun odotuksiasi. Tsemppiä!
 
"aloittaja"
No se vastas että kuin myös ja hymiö. Mitä lienee tarkoittaakaan, mutta ei nyt ainakaan vielä kirjoittanut että ei todellakaan kiitos.

Nyt mä taian kyllä jättää pallon sille. Ehkä...

Se oli aika suloinen ;)
 
"MmM"
[QUOTE="vieras";26879757]Täh.. näytän 78- kiloisena lihavammalta kuin tämä kuvassa oleva ihminen...[/QUOTE]

Kyllä mä tuossa kuvassa n. 110 kiloinen olen :) Ja olenhan mä siinä iso, siitä ei pääse mihinkään. Mulla läskit jakaantuu aika tasasesti pitkin kroppaa. Oon semmonen tukki ;)
 

Yhteistyössä