Onk kellään ollut personal traineria ? Kokemuksia kaipaan

"tähti"
Minulla on.

Aivan loistava personal trainer ja teki todella hyvää työtä. Kemiat toimivat, paneutui asiaansa, pelkkää positiivista sanottavaa. Olin ollut erittäin aktiivinen liikkuja noin 20 vuotta kun palkkasin hänet, toteutin sillä yhtä silloista unelmaani. Liikuin siis 5-7 kertaa viikossa erittäin tavoitteellisesti ja söin kurinalaisesti yms. Näin olin elänyt jo pitkälti yli kymmenen vuotta, ja halusin ammattilaisen viimeistelemään yhden "liikuntaunelmani".

Valitettavasti minä jouduin jättämään projektin kesken :( Loukkaannuin fyysisesti, tuli avioero ja isä joutui sairaalaan huonossa kunnossa pitkäksi aikaa kaikki samaan aikaan. Voimat loppuivat. Pt oli kuitenkin siitäkin reilu, että loput käynnit jäivät "sisään", eli meillä on sopimus että voin koska tahansa jatkaa hänen kanssaan samalla hinnalla minkä olen jo maksanut.
 
Mulla on ollut ja haaveissa vielä ottaa vaik vuoden päästä yks satsi lisää.

Mä aloitin mun painonpudotusurakan pari vuotta sitten niin, että tiputtelin jonkun 5-10 kiloa itse ja sit otin PTn. Meilläs ynkkas kemiat tosi hyvin, ja sain just sen mitä halusinkin. Tavallaan hain uutta motivaatiota liikkumiseen ja jonkun, jolle olin tulosvastuullinen kiloistani. Hyvin meni. Ja tutustutti mut pariin asiakkaaseensa, jotka asuivat naapurustossa, käytiin kimppalenkillä ja samalla kyydillä uimassa ja sillai.

Haluan saamaa lisää tulevaisuudessa.
 
[QUOTE="tähti";26664914]Minulla on.

Aivan loistava personal trainer ja teki todella hyvää työtä. Kemiat toimivat, paneutui asiaansa, pelkkää positiivista sanottavaa. Olin ollut erittäin aktiivinen liikkuja noin 20 vuotta kun palkkasin hänet, toteutin sillä yhtä silloista unelmaani. Liikuin siis 5-7 kertaa viikossa erittäin tavoitteellisesti ja söin kurinalaisesti yms. Näin olin elänyt jo pitkälti yli kymmenen vuotta, ja halusin ammattilaisen viimeistelemään yhden "liikuntaunelmani".

Valitettavasti minä jouduin jättämään projektin kesken :( Loukkaannuin fyysisesti, tuli avioero ja isä joutui sairaalaan huonossa kunnossa pitkäksi aikaa kaikki samaan aikaan. Voimat loppuivat. Pt oli kuitenkin siitäkin reilu, että loput käynnit jäivät "sisään", eli meillä on sopimus että voin koska tahansa jatkaa hänen kanssaan samalla hinnalla minkä olen jo maksanut.[/QUOTE]

Sulla on lähtötaso ilmeisesti ollut vähän erilainen kuin mulla ;) itse kaipaisin jonkun ruoskimaan mut liikkeelle ja vähän vahtimaan mua.
Harmi että sulla projekti keskeytyi mutta onneksi tämmöisiä voi aina jatkaa tilanteen salliessa.
Minkä verran suunnilleen sulla maksoi kuussa tuo "lysti" ?
 
Mulla on ollut ja haaveissa vielä ottaa vaik vuoden päästä yks satsi lisää.

Mä aloitin mun painonpudotusurakan pari vuotta sitten niin, että tiputtelin jonkun 5-10 kiloa itse ja sit otin PTn. Meilläs ynkkas kemiat tosi hyvin, ja sain just sen mitä halusinkin. Tavallaan hain uutta motivaatiota liikkumiseen ja jonkun, jolle olin tulosvastuullinen kiloistani. Hyvin meni. Ja tutustutti mut pariin asiakkaaseensa, jotka asuivat naapurustossa, käytiin kimppalenkillä ja samalla kyydillä uimassa ja sillai.

Haluan saamaa lisää tulevaisuudessa.
Mulla on sama että haluaisin jonkun jolle pitäis tilittää tekemisensä. Oma aviomies ei tähän riitä ;)
Mitä sulla maksoi tuo ?
 
Mulla on sama että haluaisin jonkun jolle pitäis tilittää tekemisensä. Oma aviomies ei tähän riitä ;)
Mitä sulla maksoi tuo ?
Öö, nyt kysyt vaikeita, se oli lahja mieheltä. Muistaakseni se oli jonkun 400-500 euroa ja sisälti alkuun pari tapaamista viikossa ja sit vähän harvemmin. Voin jossain vaiheessa kysyä mieheltä tarkemmin. Nyt en saa häntä kiinni.

Musta se oli kannattava juttu, mä sain treeniseuraa, valvovan silmän ja jonkun, joka ei kuunnellut selittelyitä liikkumattomuudesta. Ja se laittoi mut pitämään ruokapäiväkirjaa. Loistavaa!
 
  • Tykkää
Reactions: Motha
Timmiin kuntoon
Itse sain täältä pätevää apua www.personaltrainingstudio.fi -Marko Pirhoselta. Itselläni tavoitteet olivat puhtaasti pinnallisia ja kehonmuokkaamiseen liittyviä. Halusin myös hieman tarkempia ohjeita harjoitteluun liittyen ja oikeasti yksilöllisen ravinto-ohjelman. Ei mitään valitettavaa päinvastoin
 

Yhteistyössä