Onko 6h+k muka liian iso yhdelle aikuiselle ja yhdelle lapselle???

"vieras"
No siis onpa asuntosi minkä kokoinen tahansa, niin aina jollain on jotain mussutettavaa. Kukin asuu juuri niin kuin itse tykkää ja mihin on varaa - ja tosiaan, mitkä on tarpeet. Esim. kotona toimistoa pitävä tarvitsee yhden extrahuoneen ihan työtä varten, koska eipä niitä töitä oikein olohuoneessakaan voi tehdä ;) Ja jos yksi huone on takkahuone, niin eipä sitä viitsi oikein makkariksikaan muuttaa, jotta saisi huonelukua pienemmäksi :D
 
"vieras"
Yksi huoneista on takkahuone, yksi ruokailuhuone (keittiöön ei mahdu pöytää), yksi työhuone, yksi olohuone ja kaksi makuuhuonetta. Vieraat joutuis edelleen nukkumaan olkkarissa :headwall:
Outoa. Miksei vieraat voisi nukkua takkahuoneessa? Muuten olis ok, mutta mua ärsyttäis siivota noin monta huonetta. Eli meidän pikkuperheelle sopis kolmio tai korkeintaan neliö.
 
No minä asun 2 pienen tai siis nyt vielä yhden pienen lapsen kanssa talossa, jossa on alakerrassa 3 huonetta, keittiö ja pesutilat, sekä eteiset (2). Yläkerrassa 2 makuuhuonetta ja tasanne ja vielä 1 pienen pieni varastohuone. Eikä tämä ole meille yhtään liian iso. Nyt lapset joutuvat aikanaan jakamaan makuuhuoneen, koska niitä on vain 2, mutta ne on onneksi tosi isoja, joten mahtuvat hyvin samaan huoneeseen, kun ovat samaa sukupuoltakin tän tiedon mukaan :)
 
just sopiva
Kuulostaa hyvältä :) Mulla on 150 neliötä mulle ja tyttärelle, 3krs, 3 mh, olohuone, tupakeittiö ja kodinhoitohuone,askartelutilat + pesutilat. Lisäksi ulkosauna+ulkovarastot. Tontti 2300 neliötä, mutta mettää ei ole, enkä halua :D olis liikaa jo hommaa. Kohtalaisen kokosen keskustan tuntumassa, markettialuelle n. 3 km. Kulut kuussa n. 700e, vastaa paikallisen ison vuokra-asunnon hintaa.
Mukavan väljää on, eikä edes joka viikko tarvi kaikkia huoneita siivota. :)
 
se joku
Sävytetty maali EI ole halpaa. Mutta jos tykkää valkoisesta niin sitten tok. Mutta kannattaa olla realisti ja katsoa tarkkaan, mitä tarvitsee tehdä. Esim. kattoakin voi joutua maalaamaan, kylppärin kunto, keittiön kaappien ja kodinkoneitten kunto. Sitä puuhaa voi löytyä yllättävistä paikoista.

Me kun ostettiin asunto, niin yks yllätys oli että jouduttiin rakentamaan yksi seinä uudestaan kun oli niin heikko että työnnettäessä seinää, seinä heilui...
 

Yhteistyössä