Onko hölmöä mennä huomenna keskustaan ilotulitusta katsomaan 2-veen kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Minusta on...lapsia on tietysti erilaisia, mutta harva parivuotias suhtautuu ilotulitukseen riemuissaan, ylensä se on ainakin vähän pelottavaa etenkin kun ympärillä saattaa olla aika elämä muutenkin. Meillä ei edes 5v. valvo puoleenyöhön asti, vaikken mikään tiukkis nukkuma-ajoissa olekaan. Ei se vaan jaksa vielä.
 
Todellakin toivon että mun 2vee on nukkumassa tuohon aikaan.

Mutta täälläpäinkin näytti olevan toinen ilotulitus jo klo 19.. varmaan muuallakin jossain. Tosin tuokin olis liian myöhänen aika mun 2veelle (joka on nyt isällään).
 
!!
En todellakaan menisi, ellei se keskusta ole jossain uskovaisten kylällä, jossa voi olla satavarma ettei känniset visko paukkuja ympäriinsä. Ja eikö 2-vuotiaat ole tohon aikaan nukkumassa?!
 
minä vaan
Eikö teillä jossain lähialueella paukutella jo kuuden jlk? Täällä ainakin lapsiperheet käy ampumassa raketit jo 18-20 lähipuistossa ja siellä käyn 2v ja 4v kanssa.
 
vammalasta sastamalako?
kyllä 2 v:n kanssa voi mennä. Helsingin keskustaan en menisi. Ja voittehan te mennä autolla sinne päin katselemaan. Ja tosiaan jos lapsi nukkuu rattaissa ni ei ole mitään ongelmaa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Mansen likka:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Lapsihan voi nukkua rattaissa.
Siis tarkoitit, että otat lapsen mukaan kun aikuiset menee katsomaan raketteja.
Ihan yhtä kuolleena syntynyt ajatus.
No miten niin?
Siis todellakin tarkoitin sitä,että ITSE haluan sen ilotulituksen nähdä! Ei lasta voi yksin kotiinkaan jättää..
 

Yhteistyössä