Onko hyvä asu iltaan? *lisää kuvia*

no more
Alkuperäinen kirjoittaja ei hyvä:
Itse tein huomion kun eurooppaa kiertelimme, että esim. ballerinat on muutenki jo ihan out, samoin leggarit.
IHANAAAAAA. Rantautus nyt vielä tännekin. Noi legginsit on toki hyvät jalassa; mut tekee harvalle oikeutta. Tikuilla ne korostaa vaan jalkojen luikkuutta, isommilla naisilla tuovat mieleen Hirvosen Anitan. Lyhytjalkaisilla (mitä suomalainen "rotu" tuppaa oleen) ne vaan lyhentää jalkoja kun katkeaa just osuvasti tossa keskellä säärtä... Käytännölliset kyllä, mut ei silmää hivele
 
Alkuperäinen kirjoittaja marffa:
No entäs tää:

http://www.aijaa.com/v.php?i=6427272.jpg


Vai tää:

http://www.aijaa.com/v.php?i=6427271.jpg
Ehdottomasti ilman legginssejä! Pidän niistä kyllä, mutta näin kuumalla ne jo alkaa näyttääkin vähän hölmöltä. Huoletta voit olla ilman ja hyvältä näyttää =)
 
milli
Miksiköhän mulle tuli sellainen olo, että ollaan menossa samassa seurassa... :D Oon menossa kaverin ja hänen kavereidensa kanssa piknikiin (en siis tunne heitä, mutta kerran- pari tavannut).
 
Alkuperäinen kirjoittaja SS-Polt:
No niin, ILMAN legginssejä! Tosi hyvältä näyttää :) Ja nuo valkoset leggarit on kamalat missä tahansa yhteydessä.
oon muuten samaa mieltä! tykkään leggareita käyttää kyllä, mut nuo yhdet valkoiset ei kyllä sovi ei sitte minkään vaatteen kans.
 
Alkuperäinen kirjoittaja milli:
Miksiköhän mulle tuli sellainen olo, että ollaan menossa samassa seurassa... :D Oon menossa kaverin ja hänen kavereidensa kanssa piknikiin (en siis tunne heitä, mutta kerran- pari tavannut).
Okei :D Mitäs sä sit laitat päälles niin voidaan vertailla jo näin etukäteen? ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja marffa:
Mut kehtaako noin lyhyessä hameessa lähtä?

Ja niille, joita häiritsee niin älköön jaksako vaivautua vastaamaan, ihan vaan vinkkinä :whistle:
kehtaa! eka kerta on epävarmin aina :D tuo hame näyttää just samanlaiselta mikä mullakin on kaapissa, ja nykyään käytän sitä aina ilman leggareita, se on paljon parempi niin :) pääsee sääretkin oikeuksiinsa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Elle:
Farkkuhame veks ja tilalle vaikka punaset legginsit nii on raikkaampi. Tuo toppi on kuitenki niin pitkä ettet tartte välttämättä hametta.
No toi tyyli nyt vasta karsee onkin! Ei muuta päälle kun kalsarit ja paita, ja ei kun baariin! HEI HALOO!!
 

Yhteistyössä