Onko hyvä lahja?

  • Viestiketjun aloittaja "Epävarma"
  • Ensimmäinen viesti
"Epävarma"
Mä olen niin huono noiden lahjojen kanssa. Toi purkki osui kaupassa silmään ja siellä innostuin ideasta. Myöhemmin alkoi arvelluttamaan. Anopin tyylistä en oikein osaa sanoa, ei ole kummiskaan mikään superisti krumeluurityyppiä. Toisaalta mun sisko tykkää noista joulusarjan tuotteista, vaikka muuten tyyli on hyvinkin askeettinen. Kai se tuo jotain lämpöä jouluun :D
 
Mun äiti tykkäis, sillä itseasiassa taitaa ollakin juuri tuollainen. Onko anopillasi muuten kovin pelkistetty tyyli joulukoristelun suhteen, vai onko esim. värikkäät perinnekoristeet ja tontut pitkin asuntoa? :)
 
"Epävarma"
Aika normia. Ei mitään ylilyöntejä, mutta löytyy myös sellaisia hauskoja yksityiskohtia esim. ikivanha valkoinen kuusikynttilä, joka soittaa sävelmää, kun siihen sytytetään tuli. Tosin sitä ei ole koskaan poltettu, vaan se laitetaan soimaan taskulampun valolla. Minusta se on aika hauska, vaikka kuullostaa aika kitschiltä :D
 
vierass
Oon vähän samoilla linjoilla, ettei kannata ostaa mitään joulukamaa lahjaks. Kun se on tavallaan jo vähän ohi aattona, eli konvehdit ja keksit kuitenkin jo leivottu ja koti "sisustettu". Ostaisin ennemmin jonkin neutraalimman astian laadukkaasta sarjasta (mitä anopilla jo on..?).
 
Onhan toi ihan arvotavaraa, jos sitä osaa arvostaa. Itse en haluaisi kaappiin säilyteltäväksi, mutta jos anoppi on yhtään perinneihminen niin voi hyvinkin tykätä tuollaisesta joka sitten joka joulu nostetaan esille. Antaa sitten aikoinaan "perinnöksi" nuoremmille.
 
"Epävarma"
Oon vähän samoilla linjoilla, ettei kannata ostaa mitään joulukamaa lahjaks. Kun se on tavallaan jo vähän ohi aattona, eli konvehdit ja keksit kuitenkin jo leivottu ja koti "sisustettu". Ostaisin ennemmin jonkin neutraalimman astian laadukkaasta sarjasta (mitä anopilla jo on..?).
Heillä on käyttöastiana Arabian Artica-sarjaa ja siihen oon aikaisempina vuosina ostanut vateja yms. Helppo on onneksi liittää tuohon muutakin, kun on niin perussarja.
 

Yhteistyössä