Onko ihan tylsä? *kuva* (jouluhössötystä)

  • Viestiketjun aloittaja peukalo keskellä kämmentä
  • Ensimmäinen viesti
peukalo keskellä kämmentä
http://www.aijaa.com/v.php?i=3126675.jpg

Tarviiko jotain lisää? Ruusuja ja risuja otetaan vastaan!!! Takapuolella pari lumihiutaletarraa ja teksti Hyvää joulua ja onnellista uuttavuotta toivoo...
 
Ap
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsu:
Nätti! Mutta minusta olisi vielä nätimpi ilman kuusia.
Ok, musta oli jotenki tyhjä kun oli vaan pipari ja tekstit, mut tää on sitte jo menetetty tapaus. Noi on semmosia niittejä, eli tulee läpi, jää reikä jos pois ottaa.. Onneks tää on vasta malli kappale.
 
Ihan kiva. Mutta tekisin tuon silleen että vaaleen ruskea tausta, sit tumman ruskea sydän ja siihen valkoisella reunukset vähän sisemmäs, niinkuin pipariin. Ja rautalangasta voisi taivutella "piparimuotin",pikkiriikkisen liimalla kiinni.
 
Ihan kiva. Mutta tekisin tuon silleen että vaaleen ruskea tausta, sit tumman ruskea sydän ja siihen valkoisella reunukset vähän sisemmäs, niinkuin pipariin. Ja rautalangasta voisi taivutella "piparimuotin",pikkiriikkisen liimalla kiinni.
 
Ap
Alkuperäinen kirjoittaja MyPoodles:
Ihan kiva. Mutta tekisin tuon silleen että vaaleen ruskea tausta, sit tumman ruskea sydän ja siihen valkoisella reunukset vähän sisemmäs, niinkuin pipariin. Ja rautalangasta voisi taivutella "piparimuotin",pikkiriikkisen liimalla kiinni.
Voi voi, ei mun hermot kestäis mitään rautakankaväkerryksiä, mä oon ihan onneton askartelija. Ja noita korttipohjiakin on nyt ostettu ton värisenä niin pakko käyttää pois ettei mene hukkaan :(
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsu:
Nätti! Mutta minusta olisi vielä nätimpi ilman kuusia.
Ok, musta oli jotenki tyhjä kun oli vaan pipari ja tekstit, mut tää on sitte jo menetetty tapaus. Noi on semmosia niittejä, eli tulee läpi, jää reikä jos pois ottaa.. Onneks tää on vasta malli kappale.
Makujahan on monenlaisia, tässä huomaa että joku tykkää yksinkertaisen tyylikkäästä, toinen taas krumeluureista :)
 

Yhteistyössä