onko ihmisillä jotkut erilliset baarivaatteet??

Ei oo yks ei kaks kertaa ku täälläki kysellään mitä vaatteita baariin, millaisia vaatteita siellä baarissa käytetään jne... eiköhän siellä ihan perus kuteet oo päällä suurella osalla ihmisiä, erikseen sitten ne 5%
 
Toisilla on erilliset, toisilla ei. Mun täytyy tunnustaa, et mulla on hyvin vähän baarivaatteita ja saatan kyllä käyttää siistejä arkivaatteitakin baarissa. Tänäänkin ajattelin baariin laittaa ihan peruspaidan minkä ostin pari päivää sitten ja oli jo eilen päällä hetken aikaa lounastapaamisella.
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja yhet baari kengät:
kyllä mulla on toppeja jotka oon ostanu just baaria varten,turhan hienoja arki käyttöön..mut farkut ja housut ihan arki ja baari käytössä samat
sama. sellaisissa rintoja paljastavissa topeissa ei ihan kehtaa leikkipuistossa tai päiväkodissa hillua ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
On ihan siks ku työnantaja sitä vaatii et töissä ollaan työvaatteissa. Vapaalla en o baariin eksyny moneen moneen vuoteen eikä vieläkään oo mikään halu heränny
Jep, työpaita pitää olla erikseen.

Jos viihteelle lähden baariin, niin kyllä ne paidat on yleensä sellaisia, että en niitä arkena käytä. Liian juhlavia ja tissit voi näkyä vähän liikaa. :whistle: :xmas:
 
nii
No pidän baarissa yleensä jotain toppia, vähän "hienompaa/erikoisempaa", ei mitään perus narutoppia, farkkuja tai hametta, tai esim. tunikaa tms. Farkut/housut on kyllä sellasia mitä muutenki käytän, mutta "baaritoppeja" harvemmin muuten käytän, ehkä kesällä joskus. Eli mulla on vaatteita, joita käytän useimmiten vain baarissa, mutta monia vaatteita käytän myös baarissa, mitä siis käytän normaalistikin. Tosi sekavasti varmaan selitetty :D.
 

Yhteistyössä