Onko joku käyttänyt sisustussuunnitteliaa?

Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen, että oon pitkäään haaveillu pyytäväni sisustussuunnittelinjan apuun ton olkkarin sisustuksen kanssa.

Te jotka ootte käyttäneet suunnittelijaa, niin mitä makso ja mitä ne teille suunnitteli sillä rahalla? Ja ennen kaikkea tuliko siitä suu nnitelmasta sellanen että olitte tyytyväisiä? Kannattiko maksaa?

Mulla on tarkka maku ja tedän kyllä minkä näköistä haluan. Mä tarvin apua kalusteiden järjestämiseen. Tilaa on vähän ja tavaraa paljon enkä haluais tehdä turhia hankintoja. Tarttisin apua siihen miten järjestän kalusteet, mistä kannattaa luopua ja minkä ostaisin tilalle. Kirjahylly, sohva, tv.

Mä oon jo ite liian sokee omille sisustusvirheille.
 
Jos satut olemaan pk-seudulta niin voisin ehkä auttaa :) minulla on sisustusalan koulutus, mutta äitiyslomien vuoksi en varsinaisesti ole ammattiani ehtiny paljon harjoittamaan ja mielelläni keräisin matskua portfoliooni. Ja siis ihan ilmaisesksi ajattelin, kunhan vaan saan sitten käyttää kuvia lopputuloksesta esim. nettisivuilla, jos ja kun joskus oman yrityksen perustan.
 
Jos satut olemaan pk-seudulta niin voisin ehkä auttaa :) minulla on sisustusalan koulutus, mutta äitiyslomien vuoksi en varsinaisesti ole ammattiani ehtiny paljon harjoittamaan ja mielelläni keräisin matskua portfoliooni. Ja siis ihan ilmaisesksi ajattelin, kunhan vaan saan sitten käyttää kuvia lopputuloksesta esim. nettisivuilla, jos ja kun joskus oman yrityksen perustan.
Minkä suuruista hintaa pyydät?
 
Voi harmi kun oley sen verran kaukana :(

Mielestäni on tärkeää käydä myös paikan päällä, että voi esim tarkistaa tärkeimpiä mittoja, aina kun nuo pohjakuvat ei pidä täysin paikkaansa. Ja toki kohteesta ja asukkaista saa tyylillisesti paremman kuvan, kun näkee muunkin kodin, niin osaa paremmin ehdottaa asiakkaan näköisiä ratkaisuja :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äidinrakkaus<3;22851891:
Minkä suuruista hintaa pyydät?
Tuommoisissa pienemmissä jutuissa (kuten esim. Just yhden huoneen pohjaratkaisu) voin tehdä ihan hyvän mielen palkalla ja tosiaan se, että saan sitten käyttää kuvia julkisesti. Isommista kokonaisuuksista voidaan sopia erikseen, millaista tarvetta sinulla olisi?

Olen kuitenkin vielä kohtuullisen noviisi, joten täysin ammattilaisten hintoja en tietenkään ota. Enkä ole itseasiassa miettinyt vielä tarkemmin hintojani, kun tuo oman yritys ei ihan vielä pystyssä ole.

Jos kuitenkin kiinnostuit (tai joku muu) niin yhteystietoja voi laittaa vaikka yv: llä
 

Yhteistyössä