Onko joku korjauttanut synnytyksessä vauroituneen emättimen leikkauksen avulla?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mitä kautta lähden asiaa purkamaan? Repesin synnytyksessä melkein peräaukkoon asti, sitä yritettiin synnytyksen jälkeen ommella ja harsia kasaan. Repeämä parani tosi huonosti ja emätin on edelleen sellainen repaleinen. Se emättimen aukko on niin revennyt, että välilihaa on jäljellä alle 1cm. peräaukon ja emättimen välissä.
Yhdyntä eri asennoissa tekee välillä tosi kipeää. Menkkojen aikaankin alue turpoaa ja kipeytyy.
Okei, synnytyksestä on jo yli 12 vuotta, eli olen todella pitkään purrut hammasta tämän vaivan kanssa. Vaikuttaako enää lähteä korjauttamaankaan? Ikää mullakin jo 35 vuotta.
Mutta mulla on ikävä seksiä.
 
vierailija
Eipä sitä julkisella puolella ehdoteta korjattavaksi tai huomioida mitenkään, vaan yleensä lääkäri toteaa, että sinulla on vähän arpikudosta ja that`s it. Sen kanssa saat loppuelämäsi elää.
 
vierailija
Julkisella ei korjata vaan toteavat: "onhan sulla ihana lapsi" yms.
Itse repesin pahasti synnytyksessä, hermovaurio tuli myös (eli ei tuntoa alapäässä). Ei korjata. "Kuuluu naisen elämään" ja muuta soopaa on saanut kuulla vuosien mittaan. Synnytyksestä on noin 20v.
 
Julkisella ei korjata vaan toteavat: "onhan sulla ihana lapsi" yms.
Itse repesin pahasti synnytyksessä, hermovaurio tuli myös (eli ei tuntoa alapäässä). Ei korjata. "Kuuluu naisen elämään" ja muuta soopaa on saanut kuulla vuosien mittaan. Synnytyksestä on noin 20v.
Hirveetä! Jos miehet synnyttäis, niin varmasti olisi asiat eri tavalla! Eihän nyt mieheltä sais tunto mennä alapäästään, mutta ei naisella niin väliä...
 

Yhteistyössä