Onko joku muu täällä kans vielä:)?

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Yks harmaana
Olen täällä. Ei tuu uni silmään kun tekee mieli mutta mies vaan nukkuu eikä halua. Äsken yritin herätellä mutta ei siitä mihinkään ole. Suorituspaineet iski sille heti kun piti alkaa vauvaa yrittämään tässä kuussa... :/
 
Täällä ollaan!!
Tääll eteläisessä euroopassa kello on vatsa 1:40 että vielä on aikaa aamuun :D
Suomessahan se on jo aamuyötä,miten sun raskaus sujuu Milanna?
Mä oon kaikessa hiljasuudessa seuraillut sua kun sun banni loppui (tai tulin justiin sillon palstalle takasin pitkän tauon jälkeen)
Paljon onnea sulle KAIKESTA hyvästä jota sulle on tässä viiemaikoina tapahtunut :)
 
Täällä ollaan, mutta mieluummin olisin nukkumassa. Lapsosella kauhea vesirokko ja sen myötä poikkeuksellisesti huonosti nukutut yöt. Tämän ja hampaiden kanssa sitä on saanut maistaa niiden perheiden elämää, joissa ei öisin nukuta. Ei käy kateeksi... Harmittaakin niin vietävästi toisen puolesta kun kutisee, mutta paholaisäiti ei anna raapia. Aamulla sitten pirteenä toiselle puolelle Suomea, jotta jes.
 
"vieras"
[QUOTE="pois";25051592]Tee häirikkö mitä lupasit ja poistu foorumilta. Eikö modet voi tätä vajakkia bannata?[/QUOTE]

Samaa mieltä. Kestipä palstatauko kauan.
Olihan tää odotettavissa; kun ei ole sitä elämää, niin täältä ei vaan voi pysyä poissa.
Ennenkuin joku kerkiää: itse en ole julistautunut palstatauolle, en myöskään ole hankkinut kuukausien bannia, enkä tehnyt satoja sekavia aloituksia.
 
"lollo"
[QUOTE="vieras";25051603]Samaa mieltä. Kestipä palstatauko kauan.
Olihan tää odotettavissa; kun ei ole sitä elämää, niin täältä ei vaan voi pysyä poissa.
Ennenkuin joku kerkiää: itse en ole julistautunut palstatauolle, en myöskään ole hankkinut kuukausien bannia, enkä tehnyt satoja sekavia aloituksia.[/QUOTE]

hiljaa tylsä mamma!
 

Yhteistyössä