Onko joku tilannut joulukortit ( ilmaiset) Vistaprintistä?

minä tilasin..hienoja olivat,ja siis ne on ihan pahville tehtyjä,oikein kortin tyyliin,ei niitä valokuvia,mutta tosiaan rahastavat sitten postikuluilla,postit olivat vähän alta 5e.
10korttia+10kuorta sai tuolla hinnalla.
 
Meille ei tullu oleskaan
Viime vuonna tilasin melkein 2kk ennen joulua. Joulukortiti ei tulleet ollenkaan. Valitettiin asiasta ainakin 5 krt sähköpostilla. Firma ulkomailla ja valitus ei onnistunut kuin sähköpostilla englannissa. Siihenkään ei meinattu vastata. Lopulta saatiin kortit Tammikuussa kahtena kappaleena. Mutta mitäpä teen yht 100kpl Jolukorteilla tammikuussa. Lähetin ne takaisin ja vaadin rahojani. En ikinä saanut. Ei kattata tilata sieltä yhtään mitään
 
ai niinpäs oliki
[QUOTE="katti";25169007]itse tilannut 4 kertaa ja hyvin toimi! Ilmainen kalenteri ja 10kpl ilmaisia postikortteja vain 7.90e postareiden hinnalla :)[/QUOTE]

se oli yhteensä joku 13 euroa minkä maksoin kalenteriosta + korteista. Siis tavallaan pelkät postarit. Olin lukenu paljon negatiivista, joten asennoiduin siten että saatan menettää 13 euroa, mutta perille tuli 2 viikossa
 
misled
Kiva tietenkin, että joillekin palvelu on pelannut, vaan kun se on lähtökohta ja oletus, että se pelaa AINA ja KAIKILLE. Siksihän se pulju on edelleen pystyssä, että noita "vakiasiakkaita" riittää, jotka uskovat homman toimimiseen. Huijatut maksavat tyhjästä, tuhlaavat aikaansa ja tuntevat olonsa petetyiksi.

Ilmaiseksi ei tarvitse tehdä mitään, mutta HUIJATA EI SAA.

Joulukorttikuvat ja kalenterit alkavat olla taas ajankohtaisia, joten ennen kuin tilaatte mitään MISTÄÄN, lukekaa ja allekirjoittakaa tämä:

http://www.adressit.com/allekirjoitukset/vistaprintin_harhaanjohtava_mainonta_kuriin/

PS. En mainosta ketään tai mitään.
 
o uto a
Jäi tilaamatta koska:
a) Ilmainen ei ollutkaan ilmainen postikulujen takia
b) Kaikki teksti olisi tullut puolan kielellä, vaikka suunnitteluvaiheessa laitoin kaiken suomeksi. Puolaa en edes osaa sanaakaan. :D
 
Mein tommosessa lappusessa lukee että kalenteri ja joulukortit ilmaiseksi. Alla lukee ei sisällä toimituskuluja.
Jotenkii sit päättelin että toimituskulut tarttee maksaa mut itte kalenterin ja kortit saa ilman niiden kuluja.

Tilaus siis tehty. Vajaa 7e tuli maksamaan. Saa nähä tuleeko tuotteet perille luvattuun päivään mennessä. Kuitekii sen verra tuota kokemusta netistä löytyy, ja ne kaikki ei oo ihan positiivisia (toimitusten suhteen).
 
"Maatushka"
Mä oon kahtena vuotena tilannut ilmaisen kalenterin ja 10 korttia. Molemmilla kerroilla maksoin vajaa 7 euroa postareita, eikä se mun mielestä noista ole paha ollenkaan!
 
"mei"
Itse en uskalla tilata sieltä mitään.
Olen yrittäjä ja lukenut yrittäjien sivustoilta PALJON ky.firmasta,.Erilaisia huijauksia harrastavat kuulemma.
mm.suomi24.fi-palstalla varoitellaan tästä päivittäin.
 

Yhteistyössä