Onko joku tossa Nielsenin koodihommissa?

höh
Just sain tänään skannerin kotiin ja tutkin mitä palkintoja on mahdollista saada. Mieletön vaiva ja palkinnot aika arvottomia. Toki joukossa jotakin arvokastakin, mutta jaksaako koodausta tehdä joka päivä 1-2 vuotta, jotta saa tuotteen.

Laitan skannerin saman tien takaisin. Kuvittelin palkintojen olevan suhteessa vaivaan.
 
näin se näyttäisi menevän
Tässä joitakin esimerkkejä:

- Sagaform veitsisetti
- Cocoon makuupussi
- Sykemittari
- Tefal kahvinkeitin
- Hackman Savonia aterinsetti

Laskin että arvokkaimman palkinnon arvo on ehkä max. 80 eur, joten sellainen palkkio olisi 1-2 vuoden hommasta.
 
...
Mä olin mukana tuossa hommassa silloin, kun vielä kirjattiin ostoksen käsin. Mut silloin oli palkinnotkin eri tasoa. Puolen vuoden välein kaikille paneelin jäsenille lähetettiin automaattisesti "palkkio", esim finlaysonin uutuuslakanat kahdelle, marimekon kivituikkuja, marimekon esiliina+patakintaat+patalaput yms.
 
ex-kirjaaja
kannattaa kokeilla jos kiinnostaa, itse jaksoin yli 3 vuotta, mutta sitten totesin ettei ne palkinnot mitä nykyään saaduilla pisteillä tilataan (kai n. 3 krt vuodessa) niin, ei niissä ollut enää mitään sellaista mitä oikee haluaisi eikä ne tuntuneet uudistuvankaan. Mutta siis alussa oli ihan kivaa ja kaikkee jaksaa aikansa. Oppii seuraamaan omia ostoksiaan ja oppii joitain tuotteita ja hintoja hienosti ulkoa kun koko ajan kirjaa...tuo skanneri kotona on uudistus, kuulostaa hyvältä, se käsin joka koodin kirjaaminen oli työlästä
 

Yhteistyössä