Onko jollain tietoa, mikä MUUMIMUKI poistuu seuraavaksi?

Nyt kun mä olen ihan hurahtanut noihin mukeihin, niin olis kiva tietää, että mikä muki poistuu seuraavaksi (lumileikkejä ei lasketa). Kai niitä poistuu ihan säännöllisesti?

Kun haluaisin sen nipsun esimerkiksi itselleni, mutta huutonetissä on aikast korkeat hinnat.

Tai tietääkö joku, mikä muki ilmestyy maaliskuussa?
 
"vieras"
Arvatenkin sieltä vanhimmasta päästä olevat. Arabian sivuilta vaan katselemaan, mitkä on vuorossa.
Nipsua myytiin tässä syksyllä kympillä vähän kaupassa kuin kaupassa, kun saivat vanhoja eriä myyntiin tai en tiedä olisiko Arabia jopa tehnyt uusia.
 
[QUOTE="vieras";25176161]Arvatenkin sieltä vanhimmasta päästä olevat. Arabian sivuilta vaan katselemaan, mitkä on vuorossa.
Nipsua myytiin tässä syksyllä kympillä vähän kaupassa kuin kaupassa, kun saivat vanhoja eriä myyntiin tai en tiedä olisiko Arabia jopa tehnyt uusia.[/QUOTE]
Siis sitä ruskeeta?
En ole kyllä täällä meilläpäin nähnyt. Voi kikkare!
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;25176167:
Siis sitä ruskeeta?
En ole kyllä täällä meilläpäin nähnyt. Voi kikkare!
Juuri sitä ruskeaa. Oli vinot pinot sittarissa. Kävi mielessä, että kuinkahan moni palstamamma niitä hamstraa euron kuvat silmissä :D
 
Meidän Halpa-Hallissa oli myös ruskea Nipsu - muki myynnissä, 11,95 e
Ideaparkin Prismassa oli myös "vanhoja" mukeja, ostin tyttärelleni sellaisia jotka ilmestyneet v. 2006
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
Älä hyvä nainen hurahda niihin! Itse olen kerännyt kaikki mukit ja matalat lautaset ja osan kulhoista ja jumankauta nyt ne ei kaappiin mahdu ja olen kyllästynyt.. mut rahaa on palanut noihin älyttömästi joten en kehtaa luopuakaan :/
 
[QUOTE="vieras";25176649]Älä hyvä nainen hurahda niihin! Itse olen kerännyt kaikki mukit ja matalat lautaset ja osan kulhoista ja jumankauta nyt ne ei kaappiin mahdu ja olen kyllästynyt.. mut rahaa on palanut noihin älyttömästi joten en kehtaa luopuakaan :/[/QUOTE]

Myöhäistä ryökäistä kun kakka on housussa... :ashamed:
 
Ostin sieltä ainakin Muumipapan ja Muumimamma ja marjat, ja muistaakseni Nuuskamuikkusen.
Oon tulostanut netistä tommosen listan, ja se on hyvä muistilista mukiostoksilla... http://www.arabia.fi/web/Arabiawww.nsf/file/astiasarjat_muumi-valikoima_muumit_mukit_kautta_aikojen/$file/muumit_mukit.pdf
 
Mä en kyllä usko, että RUSKEAA Nipsua saa enää kaupoista?! Hamstratkaa, hyvät ihmiset, jos löytyy!!!

Tämän vuoden lopussa poistuu valikoimista ainakin Seikkailu -sarjan tarjotin ja kello. Mukeista en tiedä. 1.3. ilmestyy sinipohjainen muki "Myyn ja Mymmelin äiti" -ei mikään erikoisen kiva mielestäni. Ja kesämukiksi tulee sellainen tosi värikäs muki, jossa on Primadonnan hevonen.
 
Mä en kyllä usko, että RUSKEAA Nipsua saa enää kaupoista?! Hamstratkaa, hyvät ihmiset, jos löytyy!!!

Tämän vuoden lopussa poistuu valikoimista ainakin Seikkailu -sarjan tarjotin ja kello. Mukeista en tiedä. 1.3. ilmestyy sinipohjainen muki "Myyn ja Mymmelin äiti" -ei mikään erikoisen kiva mielestäni. Ja kesämukiksi tulee sellainen tosi värikäs muki, jossa on Primadonnan hevonen.
Mistä nää näkee? :mad:
 

Yhteistyössä