Onko jotain silmätulehdus ja flunssa yhdistelmää liikkeellä

vierailija
Kyllä on , virusperäisiä flunssia joihin liittyy myös silmätulehdus.Itsellä oli ensin viikko raju flunssa ilman kuumetta,erittäin kipeä kurkku,nieleminen oli lähes mahdotonta pariin päivään mutta sitten hieman hellitti,myös nuha ja yskä, vihreää limaa nousi keuhkoista ja tuli nenästä.Yleisvointini oli viikon erittäin huono,vaikka kuumetta ei ollut. Tulehduskipulääkkeet maksimiannoksilla eivät auttaneet kurkkukipuun,eivätkä mitkään apteekin kurkkutabletit eikä suuvedet.Kipu oli niin kovaa kurkussa viikon että itku pääsi monta kertaa,kuin puukolla olisi viilletty nielua koko ajan. Kun olin viikon sairastanut flunssaa minun silmät tulehtuivat,punoitus ja vihreää rähmää.Lääkärissä olen käynyt, virusta kuulemma.Poskionteloni olivat tosi kipeät ja paineiset muttei lääkäri katsonut ultraäänellä poskionteloita? Eli tämmöinen virus, vaivannut nyt jo kolme viikkoa, kauankohan kestää, tuskallista.JA harmittaa kun tähän ei kuulemma hoitoa ole eli antibiootteja eivät määrää.
 
p@ula
Nimittäin meidän perheellä on kaikilla silmät turvoksissa ja nokat vuotaa niin vietävästi :/
Olisko joku aine käytössä noista:
http://spc.nam.fi/indox/nam/humspc.jsp?nimi=&luvanhaltija=&myyntilupanro=&atc=&freetext=natriumlauryylisulfaatti&vaikuttavat=&muoto=&haitta=&kaytto=&vasta=&x=0&y=0

Ei kestä limakalvot niitä, joissa on natriumlauryylisulfaattia. Eikä tarvi kestääkään, kun se ei ole nieltäväksi tarkoitettu!
 
p@ula
Mulla lähti viimeksi Sinupret -valmisteella ihan selvä poskiontelotulehdus. Se joko auttaa tai ei auta. Valossa ei olis saanut olla, mut häipyi sentään kolmessa päivässä:)

No, sitähän ei saa kuin lähinnä Haaparannalta ja muualta maailmasta jopa ruokakaupoista, mut ei meiltä. Toisaalta voisit kokeilla, auttaako seljankukkamehu - sitä on siinä kans, mut vain 1 osa. Niitä muita en jaksa luetella nyt.

http://koti.utanet.fi/~paula/xyz/rakkuloita.htm

Olis saanut vahingossa karrageenia E407 kurkkuun. Eipä siinä muuta tarvi, kun se aiheuttaa tulehdusta. Olitko saanut sitä jossain muodossa?
 
vierailija
Kyllä on , virusperäisiä flunssia joihin liittyy myös silmätulehdus.Itsellä oli ensin viikko raju flunssa ilman kuumetta,erittäin kipeä kurkku,nieleminen oli lähes mahdotonta pariin päivään mutta sitten hieman hellitti,myös nuha ja yskä, vihreää limaa nousi keuhkoista ja tuli nenästä.Yleisvointini oli viikon erittäin huono,vaikka kuumetta ei ollut. Tulehduskipulääkkeet maksimiannoksilla eivät auttaneet kurkkukipuun,eivätkä mitkään apteekin kurkkutabletit eikä suuvedet.Kipu oli niin kovaa kurkussa viikon että itku pääsi monta kertaa,kuin puukolla olisi viilletty nielua koko ajan. Kun olin viikon sairastanut flunssaa minun silmät tulehtuivat,punoitus ja vihreää rähmää.Lääkärissä olen käynyt, virusta kuulemma.Poskionteloni olivat tosi kipeät ja paineiset muttei lääkäri katsonut ultraäänellä poskionteloita? Eli tämmöinen virus, vaivannut nyt jo kolme viikkoa, kauankohan kestää, tuskallista.JA harmittaa kun tähän ei kuulemma hoitoa ole eli antibiootteja eivät määrää.
"Kiva" kuulla että muillakin on vastaavaa tautia. Täällä myös koko perhe kärsinyt kovasta kurkkukivusta kera kuumeen, nuhan ja silmätulehduksen. Sitkeä ja kamala tauti :(.
 

Yhteistyössä