Onko kellää synnytys alkanu kertalaakista kipeillä supistuksilla!?

  • Viestiketjun aloittaja kyselee
  • Ensimmäinen viesti
kyselee
Alko iha yllättäe aikas kipeät supistukset, osa on niin kipeitä että ei voi ku vääntelehtiä sohvalla ja vikistä... Voiko se synnytys tällaiki alkaa!? Suoraan kipeillä?
 
täällä myös
ensimmäinen supistus oli aivan kamalan kipeä ja tuli iha yht äkkiä sohvalla istuskellessa.. Välillä tuli kipeitä ja vähemmän kipeitä ja poju synty sitte aamusella.. :)
 
memmu
Juu, meillä tuo kakkonen alkoi syntymään niin, että meni vedet ja sitten alko kipeet supistukset... 2,5h meni synnytyksessä. Kolmonen alko syntymään niin, että tuli kipeitä supistuksia ja sitten meni 2h45min, että vauva oli ulkona... Eli voi siis alkaa vaan kipeillä suppareilla.
 
kipee supparit
Mulla alkoi illalla, kun olin nukkumaan menossa. Ihan kuin joku olisi laittanut virrat päälle, alkoi supistelemaan kipeästi ja säännöllisesti. Suoraan 6-7 min välein. Viikkoja oli 39+5.
 
vieras
Minulla keskimmäisen synnytys alkoi supistuksella joka teki niin kipeää, että jalat meni alta. Siitä supistuksia (tuntuvia, muttei niin pahoja kuin eka) tasaseen tahtiin ja poika syntyi parissa tunnissa =)
 
vieras
Mulla. Se tuntui aivan hirveeltä ja oli tosi kipeitä. Ei voinut erehtyä, kun oli niin kipeitä, ettei oikein voinut mitenkään olla. Kieriskeli vain tuskissaan ja puuskutti. Tuli ihan ykskaks. Molemmat alkoivat samalla lailla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Viikkoja on 39+5. Edellinen käynnistettiin, ni siks ihmettelin et voiko tää tosiaan näinki alkaa. Seuraillaan nyt vielä kotona, ku pari edell.ollu suht laimeita...
Oot uudelleen synnyttäjä; niin mäki.. olisin ollu vaan kotona,kun kesti ihan hyvin kipua... mut mies patisti lähtemään, vaik oli just peilien pesu kesken! !onneks patisti, kun ehdittiin sairaalaan oli 8cm auki ja 1 1/2 h niin syntyi. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Viikkoja on 39+5. Edellinen käynnistettiin, ni siks ihmettelin et voiko tää tosiaan näinki alkaa. Seuraillaan nyt vielä kotona, ku pari edell.ollu suht laimeita...
Älä oo liian kauaa, uudelleensynnyttäjällä voi edetä nopeasti.
Nimim. kokemusta on. Klo 20.30 eka supistus (ylipäätään siis eka), klo 23.30 10 cm auki.
 
vieras
Kakkosen ja kolmosen kohdalla on alkanut jomottamaan selkää aamusta ja kohta sen jälkeen rupesi supistelemaan kipeästi. Kakkonen syntyi 5 h ensimmäisistä jomotuksista, kolmonen 2½ h ensimmäisistä nippasuista.
 
Rukoilijasirkka
Toka synnytys alkoi niin että heräsin aamulla kipeään supistukseen. Se oli niin kipeä, että kävelin ihan suoraan autoon ja lähdettiin heti. Ei tullut mieleenkään alkaa laskea supistuksia. Klo 9 aamulla lähdettiin ja klo 12 vauva oli ulkona.
 
Mulla alko ekasta. Vedet meni ja sen jälkeen alko ihan hirveet supistukset. Sairaalaan kun päästiin niin olin 8cm. auki ja synnytys kesti 1h. 45min.
Kivunlievitystä en ehtiny saamaan kun nukutuslääkäri ehti paikalle siinä vaiheessa kun tytön pää oli jo melkein ulkona. :D
 

Yhteistyössä