Onko kellekkään muulle soitettu nrosta 0968623998? Kummastuttaa, vihastuttaa!

  • Viestiketjun aloittaja Estot on.
  • Ensimmäinen viesti
Estot on.
Monta päivää soitettu ko.numerosta. Nyt laitoin nron googleen, mutten saanut selvyyttä mikä on. Vasten tapojani soitin takaisin ja toisesta päästä kuului ihan kuin livenä jotain kreikka musaa.
Onko muut saanut soittoja tästä tai tietääkö mistä puh. tulee?
 
"juu"
oletetaan että olis suoramarkkinointi firma(en tiedä) vaikka sulla oliskin estot voi silti esim kyseisellä yhtiöllä olla vanhoja numero tietoja, suosittelisin vastaamaan kun soittavat seuraavan kerran sitpä piina loppuu, 09 alusta päätellen puhelut tulevat pääkaupunkiseudulta lankapuhelimesta
 
"vieras"
Onko tullut mieleen, että jollain voi olla väärä numero, eikä yritä lainkaan tavoittaa juuri sinua. Puheluun vastaaminen ei maksa mitään ja sillä tavoin saa heti soittajan tietoonsa. Toivottavasti ei ollut lakitoimisto, joka tarjosi sinulle amerikanperintöä. Nyt se meni ohi kun sinua ei tavoitettu ja peritnö menee valtiolle.
 
  • Tykkää
Reactions: Minuli
No suomalainen numerohan tuo ei ainakaan ole, itse en olisi takaisin soittanut. Muutamia vuosia sitten oli keskustelua vastaavanlaisista jutuista; puhelin soi, kun vastasi, lyötiin luuri korvaan. Sitten ihmiset soitteli takasin, ja puhelu maksoi hyvällä säkää parikymppiä, huonolla vähän enempi. Ja joku rikastuu.. 8)
 
Ameno
Kyllä tuo ainakin, joka minulle soitti samasta numerosta, tuli Suomen numerosta, koska maatunnus oli +358... Soittaisi edes sitten kunnolla, eikä tuollaisia, että puhelin vain tärähtää pöydällä ja valot syttyy.. Mahtaako olla lehtimyyjä, jonka pitää saada soitetut puhelut-kiintiö täyteen lukumäärän puolesta....
 
Haloo
Sain soiton kyseisestä nrosta ja löivät luurin korvaan, kun vastasin. Seuraavana päivänä taas soitti ja vastasin....kyselin, että haloo kuka siellä niin mtn ei puhuta! Outoa! Sitten tein saman kun te muutkin ja googletin. Hmmm...
 
Tännekki
Tännekki soiteltu tuosta numerosta useaan otteeseen jo kuukauen ajan. Arkipäivisin ja viikonloppusin ja ihan mihin aikaa tahansa. Ei kauaa hälytä, että olis kertaakaa kerenny vastaamaan. Rasittavaa!
 
"mie"
Oli soitettu k.o. 0968623998 -numerosta ja en ehtinyt vastata joten soitin heille: Joku 'keskus' -äänite vastasi suomenkielellä ja sana 'sentraali' mainittiin... huh kun ahistaa jos tulee laskua minulle!!!
 
No suomalainen numerohan tuo ei ainakaan ole, itse en olisi takaisin soittanut. Muutamia vuosia sitten oli keskustelua vastaavanlaisista jutuista; puhelin soi, kun vastasi, lyötiin luuri korvaan. Sitten ihmiset soitteli takasin, ja puhelu maksoi hyvällä säkää parikymppiä, huonolla vähän enempi. Ja joku rikastuu.. 8)
Eikös 09-alkuiset numerot ole pääkaupunkiseudun lankaliittymiä, niin kuin joku taisi jo mainita.
 
  • Tykkää
Reactions: Minuli
Mulle on soitettu kans, mutta ei tosta samasta numerosta. Numero alkaa kyllä 09, mutta loppu on ihan erilainen. Välillä tulee enempi ja välillä vähempi. Oon vaan ihan varma että, on joku lehtikaupustelija vaan. Niille en jaksa vastata, joten jätän yleensä vastaamatta ja perään en soittele koskaan, tiä mikä huijari siellä oikeesti sitten on.
 
"pirkko"
Alkuperäinen kirjoittaja Tännekki;26897066:
Tännekki soiteltu tuosta numerosta useaan otteeseen jo kuukauen ajan. Arkipäivisin ja viikonloppusin ja ihan mihin aikaa tahansa. Ei kauaa hälytä, että olis kertaakaa kerenny vastaamaan. Rasittavaa!
Mullekin tuli jostain numerosta yhteen aikaan noita soittoja, koskaan en kerinnyt vastata.
Googletin, ja mulle selvisi, että nykyään tää homma menee näin:
"myyjä valisti, kone soittaa noita puheluita ja sen jälkeen vasta yhdistetään vapaalle myyjälle kun joku vastaa. Jos ei ole myyjiä tarpeeksi linjoilla tai asiakas ei ehdi vastaamaan kuin vasta viime tingassa, tulee luuria soittorobotilta. Niin kauan kuin asiakasta ei saada kiinni / käsiteltyä kampanjaan liittyen hän on firman systeemin “uhri” ja koneen mukaan mahdollinen tilaaja."
 

Yhteistyössä