Onko kenenkään lasten huone kalustettu IKEAsta?

  • Viestiketjun aloittaja zxc
  • Ensimmäinen viesti
Itse asiassa nyt kun mainitsit, mun pojan on. :D Kuten varmasti MELKO monen muunkin.

Jäbbiksellä on Hemnesin vaatekaappi, yöpöytä, leluarkku (se selkänojallinen), hylly ja kannattimet (on kyllä jotain eri sarjaa, jonka nimeä en muista) ja Kritterin sänky. Ja vielä semmonen vihreä muovijakkara.

Eli joo, sattumoisin tuossa huoneessa kaikki kalusteet on Ikeasta. :D Tirpalla ei ole kuin sänky (minnen) ja nukkekodin alla oleva taso (tv-taso).
 
"vieras"
Pöh.

Pojan huoneesta löytyy mm. eamesin hang it all, artekin e60, setälän fatboy, string-hyllykköö, woodnotesin matto, muuramen jolla & lippo, ym..

Ikeaa ei, eikä tule.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";27933276]
UOTE]
-------
Ikeaa ei, eikä tule.[/QUOTE]
Sä olet nyt sitten muita parempi ihminen?

Mulla on tämmösiä Artekin hyllyjä, mutta ikinä ne ei enää päädy seinälle. On Alvari suunnitellut viimeisen päälle hankalasti kiinnitettävät hyllyt!
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";27933370]Sä olet nyt sitten muita parempi ihminen?

Mulla on tämmösiä Artekin hyllyjä, mutta ikinä ne ei enää päädy seinälle. On Alvari suunnitellut viimeisen päälle hankalasti kiinnitettävät hyllyt!
[/QUOTE]

Väitinkö niin?

Mikä nuissa on vaikeaa? ruuvata ruuvi seinään kiinni.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";27933454]Määrittele tavallinen ruuvimeisseli.[/QUOTE]

Tavallinen ruuvimeisseli


Sen pitäis olla lyhyt tai sitten siihen pitäs voida liittää vaihtopää, jossa mutka.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";27933778]Tavallinen ruuvimeisseli


Sen pitäis olla lyhyt tai sitten siihen pitäs voida liittää vaihtopää, jossa mutka.[/QUOTE]

Tavallinen ruuvimeisseli voi olla minkäkokoinen ja millä päällä tahansa.

t: yli sata tavallista ruuvimeisseliä omistava henkilö.


Ihan tavallisella ruuvimeisselillä onnistuu ko. hyllykön asennus seinään kiinni.
 
[QUOTE="vieras";27933830]...Ihan tavallisella ruuvimeisselillä onnistuu ko. hyllykön asennus seinään kiinni.[/QUOTE]

kunhan se vaan on niin lyhyt että mahtuu silmukan sisälle

helpommalla pääsee kun kiinnittää ruuvauskärjen räikkäavaimeen
 
Ikeasta toi Minni-Hiiren hylly kans lappeellaan, saa kätsysti lelukorit sinne. Alarivistössä lelukorit ja ylärivistössä kirjat ja pelit. Samaten kirjoituspöytä ja tuoli Ikeasta. Ostettu sillä silmällä et vois käyttää mahollisimman pitkään kouluikään vielä.
 
"Vieras"
Meillä on tällä hetkellä vain billy kirjahylly. Olohuoneessa on leluhyllynä tuo expedit. Kohta muutetaan ja lelutki mahtuu sitte lastenhuoneeseen.. Oon suunnitellu sinne myös ikeAn leikkikeittiötä.
 

Yhteistyössä