Onko ketään mustaa joka synnyttänyt menkkojen aikaan?

  • Viestiketjun aloittaja :(((
  • Ensimmäinen viesti
:(((
En usko harmaiden vastauksia. On pelko persiissä kun olin viime yönä jarkoilla miehen kanssa ja se päästi lastit sisälleni, ilman ehkäsyä oltiin ja kännissä ku ankat. Nyt on ainoo lohtu että oli menkat päällä.
Eihän niiden aikana tuu raskaaksi? Voisko vain mustat vastata, en usko harmaita.
 
+
Alkuperäinen kirjoittaja :(((:
Alkuperäinen kirjoittaja +:
olen harmaa, mutta kyllä siinä pieni mahdollisuus on että tulet raskaaksi. epätodennäköisin aika tulla raskaaksi on ovulaation heti jälkeen.
eIKÖ OVULAATION JÄLKEEN JUURI TULE RASKAAKSI?
kun ovulaation on tullut, eli se irronnut munasolu säilyy 12-24 tuntia ja tämän jälkeen surkastuu yleensä menkat alkaa n.12 vrk päästä. eli pointtina on, että kenelläkään miehellä ei ole niin super siittiöitä jotka elävät yli 2vk. Mutta tässä pitää todellakin tietää milloin ovis tarkalleen on.
 
---------------
koko aloitus on ihan käsittämätön. Miten niin synnyttänyt menkkojen aikaan? Siis väärinkäsitystä juu, tiedän, mutta miten ap noin pahasti sekoilee, ja vieläpä kahdessa eri threadissa.
 
+
Alkuperäinen kirjoittaja NuorenaÄidiksi:
Alkuperäinen kirjoittaja :(((:
Alkuperäinen kirjoittaja +:
olen harmaa, mutta kyllä siinä pieni mahdollisuus on että tulet raskaaksi. epätodennäköisin aika tulla raskaaksi on ovulaation heti jälkeen.
eIKÖ OVULAATION JÄLKEEN JUURI TULE RASKAAKSI?
iin minäkin olen ymmärtänyt...Että oviksen jälkeen paras mahdollisuus
tossa hetki sitten selitin. ja tottakai kun ovulaation on ns. päällä niin silloinhan todennäköisesti raskautuu. hai siis asiaa että oviksen jälkeen kun munasolu on surkastunut.
 
Pelkkään otsikkoon vastaus: juu, en usko että kukaan musta (tai valkoinen, tai harmaa, tai vaikka vihree ) on synnyttänyt menkkojen aikana :D

Mut tekstissä jotekute ymmärrettyyn kysymykseen vastaan vain sen että kaverini miehensä kanssa, käyttivät aina kumia paitsi menkkojen aikana pelasvat ilman. Hein laps on jo reipas koululainen :D
Että oliko sit saanu alkunsa menkkojen aikana (mitä kaveri niin kovast sanonu aina, koska joka kerta oli ehjä kumi ) vai käyny niinku meile et vaik kumi olikii ehjä, tai ei ainakaa mikää riekaleinen, joka kerta niin silti meile tuli pien, joka nyt riehuu pihalla!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ap:llä on vieläkin jatkot menossa, päätellen sekavasta kirjoitustyylistä
Olin kännissä vielä yhdeksän aikaan. Että ehkä viekin vähän. Mutta ymmärsitte varmaan mitä kysyin; voiko menkkojen aikaan raskautua?!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ap:llä on vieläkin jatkot menossa, päätellen sekavasta kirjoitustyylistä
Olin kännissä vielä yhdeksän aikaan. Että ehkä viekin vähän. Mutta ymmärsitte varmaan mitä kysyin; voiko menkkojen aikaan raskautua?!
kyllä voi. hae jälkiehkäisypilleri jos vauva on ehdottomasti EI tervetullut.
 

Yhteistyössä