Onko ketään muuta, joka olisi ainokaisensa kanssa kotona, kun lapsi jo 2.5v?

  • Viestiketjun aloittaja "mamma"
  • Ensimmäinen viesti
jepsss
ikää tytöllä oli 3v 4kk en vaan raaskinu laittaa tarhaan aikaisemmin..mut nyt ko seuraa miten tarhassa muilla reilu 2vuotiailla menee ni ihan hyvin vois laissa 2,5vkin jo päikkyyn:)
 
"vieras"
Moi! Meidänkin ainoa lapsi on kotihoidossa. Minusta on kiva olla kotiäiti. Ensi syksynä toivon pääseväni kouluun, jos en, niin varmaan sitten töihin. Mulla vaan ei oo mitään koulutusta eikä työkokemustakaan ja oon jo 23... Lapsi täyttää ensi syksynä 3 vuotta. Toista lasta me ei hankita ainakaan näillä näkymin.. Muutamaan vuoteen ainakaan.
 
juuppo
mä olen kotona lapsen 3v kanssa. ja ennenkuin joku kysyy niin, ei, en ole sossupummi/työttömyystuella tms. ensi syksynä sitten hoitoon. yksi ammatti löytyy minulta mutta kouluun yritän syksyksi päästä.
 
Täällä 2v 8kk ikäinesen tytön kotiäiti ja edelleen kotona hoidan omaa pikkumurua. Tammikuussa töihin paluu ja hirvittää jo nyt kui tää arki lähtee sitte rullaamaan. Siksi oon ollu kotona näin kauan koska lapset on vaa kerran pieniä ja jos uusia mahdollisuuksia ei tule niin tyttö jää ainoaksi, mutta toivossa on hyvä elää! :)
 
"joo"
En aio laittaa lapsiani ollenkaan päiväkotiin ennen koulua, jos ei tarvitse. Olen ollut kohta 5 vuotta kotona ja aion olla niin pitkään kuin mahdollista. Itse asiassa haluan olla kotona kun lapseni tulevat koulusta, vaikka siihen asti kun ovat aikuisia :) Olen yrittäjä.
 

Yhteistyössä