ONKO KETÄÄN PIINAPÄIVIÄ 0??

Moikka Viivi73,
kuten ollaan huomattu, meidän aikataulut on ihan samanlaiset :) Piinaus alkaa siis N Y T NYT.... :wave:
Ja sama tuloskin oli noitten alkioitten kanssa, yksi oli kunnollinen...
Jatketaan jännäämistä ja ajan laskemista, kun se menee niin hitaasti!
 
sitä huomaa että muuttuu niin varovaiseksi kaikessa,loppu viikon saikkua koska maha ollut aikas kipeä.
oletko mistä nina?ihanaa kun voi jonkun kanssa jännittää ja vielä samoilla päivämäärillä.
kuinkas meni punktio?
 
Moikka,
mulla punktio meni yllättävän hyvin - pelkäsin sitä enemmän kuin oli tarpeen. Toki kaikki on yksilöllistä... Niinpä, ei jaksaisi odottaa enää yhtään :)
Minä olen pääkaupunkiseudulta, entäs sinä?
Toivottavasti kipusi hellittävät pian!
Nina
 
heräsin viime yönä kauheeseen mahakipuun,onko sulla ollut?tai selkä?mulla kummatkin reistaillut..pelkäsin kans todella paljon punktiota ja kirjotuksia mitä lueskelin niin luulin että se ois ollut kauheempi kokemus mutta onneks ei :) odottelu tosiaankaan ei ole mun juttuni,raskaus eri asia kun hän on sit sielä ja pysyy :D
 
Moikka, mä olen ollut melko kivuton itse... Oletko itse viikonlopun aikana tuntenut mitään ihmeellistä? Minä en oikein mitään pientä nippailua lukuunottamatta, mutta se saattaa ihan yhtä hyvin olla kotoisin vielä niistä alkuviikon operaatioista...
:) Nina
 
Moikka, minäkään en jaksaisi odottaa enää, en hetkeäkään :snotty:
Tänään mulla on vihlaissut muutaman kerran oikein kunnolla alavatsasta. Miksi kukaan muuten ei ole kehittänyt testiä, jolla voisi testata jo piinapäivänä 5 :headwall:
ninajoh
Meillä kaikilla muuten on samat päivät :)
 
Viivi73, jep, keskiviikkona siirrettiin. :D

Mä en ole koskaan nähnyt plussatulosta, joten nyt olis ainutlaatuinen mahdollisuus nähdä moinen ihme. Mä pistin nimittäin 10 000 IU Pregnyliä silloin siirtoa edeltävänä sunnuntaina, joten se näkyis vielä testissä. :LOL:

Menettekö te ensi viikolla veritestiin vai testaatteko kotona? Vai molemmat?
 
Mä en itseasiassa varmaan testaa tällä kertaa kotona. Ehkä. Kai. Luulisin. :D Viimeksi mun vuoto alkoi jo lauantaina (pp 10), joten se olis tietty yks merkkipaalu, jos sen ylittäis... mutta toisaalta, mulla on tuplaten vahvempi tukilääkitys tällä kertaa, joten se saattaa pitää vuodon poissa, vaikkei kiinnittymistä olisi tapahtunut. Jännää! =)

Tsemppiä teillekin!
 
Mitään oireita täällä??!! Kertokaa kaikki...
Mulla pp4 yhden alkion siirto, eka pas IVF/ICSI-hoidon negan jälkeen.

Ei meinaa jaksaa odottaa ens tosrtaihin testausta. Ajattelin aloittaa itseni kiusaamisen pp10. Miten te jaksatte odottaa?????????????????????????????????????????????????

 
Saana79. Alkio kiinnittyy vasta 3-5 päivän kuluttua siirrosta, joten jos jotain oireita on tässä vaiheessa, niin eiköhän ne johdu tukilääkityksestä tai muusta. En tiedä miten PAS etenee, koska en ole koskaan saanut mitään pakkaseen, mutta tuoresiirtolaisilla hämääviä oireita voi tulla myös punktiosta/turvonneista munasarjoista ja pregnylistä.

Miten jaksan odottaa...? No sen takia, koska mulla tosiaan todennäköisesti vuoto alkaa hyvissä ajoin ennen testipäivää, jos kiinnittymistä ei ole tapahtunut. Ja kun tässä on odoteltu jo muutama vuosi sitä plussaa, niin ei siinä muutama päivä enää paljon paina. Tsemppiä piinailuun!
 
Juu, oireita on ollut ICSIN jälkeen punktiosta johtuvat oireet ja nyt luomupassissa pienet oireet johtuu usein lugeista...

Hauskaahan se on täällä vaan kirjotella ja lugeoireita vertailla ajan kuluksi :LOL:
 
Mä en muuten käytä lugeja, mut progesteronivalmistetta kuitenkin. Lugeissa on pähkinää, jolle olen allerginen. :ashamed: Hirveän vaikeaa löytää netistä ketään, ketä käyttäisi samaa valmistetta, mutta eiköhän ne mahdolliset oireet ole samoja kuin muillakin.
 
Moikka,
ja varsinkin kun olisi paljon muutakain tärkeämpää?? tekemistä, niin mikäs se on mukavampaa kuin lukea toisten kommentteja ja vertailla tuntemuksia omiinsa. Tietäähän sen, että tässä vaiheessa pp 5 ei paljon mahdolliseen raskauden alkuun liittyviä oireita voi olla, mutta niin sitä toivoon ja jokaista nippaisua "pitää raskautumiseen liittyvänä" :snotty:
Sellaista se on, että niin kauan sitä toivoo kunnes huomaa että alkaa menkat... Mutta kai se tulee päivä, jolloin ei näe menkkoja vaan kaksi kauniin sinistä viivaa :heart:
ninajoh
 
SAANA79..oireita ollut kans monenlaisia punktio/siirron jälkeen,pahoinvointia,tissit helkutin arat,maha turvoksissa,vihlasua alapäässä ja mielialan aihtelua..ihan kun olisi vaihdevuodet :D
mulla yhden alkion sirto,ei yhtään jäänyt pakkaseen joten on pakko onnistua :ashamed: jännittää ja pelottaa et kuinka sit käy jos... :|
 
ninajoh, pakko munkin olla sun kanssa samaa mieltä. Enhän mä muuten olisi innoissani tänne hyökännyt pölöttämään, kun huomasin, että teillä on sama piinapäivä. =) Mä koitan aina vaan olla niin hirveän realisti ja järkevä - yleensä huonolla menestyksellä. :LOL: <- tuo on muuten ihan kamala hekottajapää. Sellainen hieman lempeämmin naureskeleva olis kivempi. :saint:

Viivi73, se huutava pää tulee, kun on o-kirjain ja kaksoispiste peräkkäin.
 

Yhteistyössä