Onko ko takki kaunis?

No aika harvalla mun maku :D. Mutta toisalta en mäkään hirveästi tykkää, mutta en löydä muuta vastava, en tiedä oikein mitä teen. Mulla yks musta ja haluan vielä jotain värikästä, enemmän ehkä sinistä tai ehkä punaista, ruskea....
 
heheh
YÄK! :D

On muuten ihan naurettavaa, että ne kaikkein kalleimmat ja "tyylikkäimmät" vaatteet on aina ihan järkyttävän rumia.

Vähän muistuttaa sitä satua keisarin uudet vaatteet...
 
Voitte laittaa mistä itse pidätte ja samalla vinkkejä antaa :). Mulla kun uudistus vaatekaapissa menossa ja olen aika hankala ihminen kun jotain ostan, vaikka tuli jo hankittua kaikenlaista taas... Aina jotain hienoa ja erikoista vaan etsin.
 
Russo
Järkyttäviä, tokassa kamala värien sekasotku. Lisäksi tuo polyesterikarva on tosi halvan oloista. Ja ekan takin kuvio näyttää kirkkoveneeltä. Ihan kuin kettutyttö olisi sotkenut spraymaalilla (teko)turkin.
 
fytfty
Ei kannata ostaa mitään 'en tykkää mut en löydä sellastakaan mitä etsin'-vaatteita vaan just niitä mistä oikeasti tykkää. Muuten ne jää pyörimään kaappeihin kunnes työnnetään kirpparille tai roskiin. Rahan, tilan ja luonnonvarojen tuhlausta.
 
vieraskarva
Miks pitää laittaa päälle karvaa? Aito on epäeettistä ja mautonta, epäaito vielä mauttomampi ja harvoin edes siedettävän näköinen. Tai sit mul ei vaan ole riittävän venäläinen maku.
 

Yhteistyössä