Onko kokemuksia näistä leggareista?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
meinasin ostaa tuolta https://boombooty.com/ legginsit onko kenelläkään kokemuksia että millaisia ovat? kannattaako tilata?
En tiedä oonko jotenkin erityisen poikkeava mies, mutta nuo jättilihaksikkaat jättibebat on mulle kyllä ihan täydet turn offit 😱

Tsainojen somat ja hoikanpyöreänpehmoiset sopii setiksen kouriin ja silmiinkin parhaiten. Pari tuntia sitten sain taas upeaa tuntumaa kämmenpohjiini niistä 😍🥰
 
vierailija
No mä oon se joka aloitti tän ketkun nii sanoisin että: 3 viikkoa ainakin meni toimitukseen koko oli hiukan pieni mitä vertaa suomessa myytäviin, mutta napakat on paksua kangasta yllättävän laadukkaat hintaisekseen. Korostaa pyllyä hyvin mut jos ei oo pyllyä niin näitä ei sillon kannata ostaa.
Yleis arvosana olis n. 8/10 hinta laatu suhde 10/10 mutta mulla on peppu.
 
Mulla on muutamia eri merkkisiä pepputightseja - noissa peppu näyttää parhaimmalta.😊
Noita saa talvimallisenakin, tänään oli päällä lenkillä, ei tullut kylmä.👍
 
  • Haha
Reactions: m1es
  • Rakkaus
Reactions: m1es
vierailija
Tää mun vastaus tulee aloittajalle liian myöhään, mutta jospa tästä ois jollekkin toiselle apua. :) mulla on nuo boombooty mulanit ja on tosi hyvät. Ei oo liian paksut tai ohuet, eli joustaa hyvin, mutta ei kuitenkaan näy läpi. Saa myös pienen pepun näyttämään hieman paremmalta. Jos näissä olisi taskut olisi 10/10.
 

Yhteistyössä