onko kukaan alkanut oleen exän kanssa uudestaan???

  • Viestiketjun aloittaja miettii
  • Ensimmäinen viesti
vieras
No ex-mieheni kanssa seurusteltiin kahteen otteeseen. Nykyään ollaan ystäviä, tosin ei sellaisia että päivittäin tai viikoittain oltaisi tekemisissä, mutta silloin tällöin vaihdetaan kuulumisia :)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Venefica:
Huonosti meni, samat ongelmat ja vaikeudet.. Ja nyt se on taas ex ja saa pysyä exänä..
kauanko olitte eka?? kuinka pitkä ero? ja mites toisella kieroksella??

me oltiin 9kk ja se oli tosi mukava aikaa ei ees riidelty kertaakaan kunnes mä sähelsin=) kavereita ollaan oltu nyt monen monta vuotta
mut en tiä viittiikö tässä ees miettiä yhteenpaluuta voisko tulla ees mitään.. kuitenkin mulle on tullu lapsia exälle ei.. mut on nyt pitempään jankuttanu etä eioo tainnu ikinä päästä musta yli ym ym..
 
miä
olimme yhdessä vuoden. Sitten jätin ja vaihdoin muka parempaan mieheen. Seukattiin uuden kanssa noin kuukauden kun otin exän takaisin. Ja nyt ollaan olut jo 10 yhdessä ja hiljattain hankittiin lapset ja avioliitto...
 
-
no joo kaheksan kertaa kerettiin erota ja 7 kertaa palata yhteen... muistan aina kun sanoin että tämä on sitten viiminen kerta ( se kahdeksas ) ja niinhän se sitten oli, toinen meni ja kuoli.

Eipä ne asiat juu yhteenpaluulla mikskään muuttuneet, vähän aikaa meni hyvin ja sitten vanhat jutut alkoi nostella päätänsä taasen esiin..
 
Eka erä kesti 5 vuotta, oltiin erossa 2 vuotta. Ja viimesin erä kesti vuoden verran. Ei se ihminen ollu mihinkään muuttunu, vaikka niin osas aluksi esittää. Hänen harmi et aloin nähdä läpi kaiken pelleilyn.

Sun tilanteessa kokeilisin, ei siinä mitään menetä.. :D
 
ei takaisin saa
Exä jätti mut ja haki mua kahden vuoden päästä takaisin. Rakastin häntä, mutta ajattelin, että arvostan itseäni niin paljon, että hän ei minua takaisin saa, koska jätti aikanaan.
En ole katunut. Tänäkään päivänä en takaisin ottaisi.
 
ap
tässä tullut kyllä hyviä ja huonoja kokemuksia..
mä en kyllä htään tiä..ollaan 8v oltu hyviä kavereita ja molemmat seurustelleetkin..ku vaan tietäs.. mä jätin aikoinani mut olin niin "nuori" tää oli kyllä mun ensirakkaus =) olin seukannut kyllä mutta tässä tunteet roimahti..
mutta siltikin mietityttää viittiikö ees yrittää..vai onko vaan tämä kaveri suhde hyvä..
 
ei takaisin saa
Aikaisemmin kirjoitinkin ketjuun omasta elämästä. On niin paljon ihmisestä kiinni, miten kokee asiat. Minä tulin aikanaan jätetyksi ja minulla ei ikinä luonne antaisi periksi, että alkaisin seurustella exäni kanssa. Hänhän on halunnut minua takaisinkin. Ehkä on niin kova "ylpeys".Aikanaan kärsin tosi paljon, kun tulin jätetyksi.Minä en pystyisi , mutta ehkä joku muu pystyy ja varmasti niitä on jotka pystyvät alkaa seurustella uudestaan exän kanssa.
Onnea matkaan. Ainahan kannattaa yrittää :)
 
kuokkavieras
eka oltiin 3 vuotta yksissa ja ehdittiin vihilla kayda ja lapsikin saatiin. Erottiin ystavina ja sitten muutaman vuoden kuluttua alkoi vanha suola janottaa... siita on jo kymmenisen vuotta, perhe kasvanut ja vielakin viihdytaan yhdessa.
Kokeile pois milta se tuntuisi, ettet sitten mieti vuosien paasta etta "enta jos..."
 
ap
pitää kai tutkia viä.. jotenkin kauhistuttaa että mitä suku tykkää ja varsinkin miehen puolen suku kun mä sen suhteen sössin..ja niin petin..ja tän miehen kans pyörytin lapset..
 
ei takaisin saa
Ap:lle.Kyllähän sulla voi olla mahdollisuuksia. Kannattaa yrittää, jos toinen tulee puolitiehen vastaan. On vaan niin paljon ihmisestä kiinni. Monet ovat anteeksiantavaisia ja ymmärtäväisiä :)
 

Yhteistyössä