Onko kukaan ehtinyt käymään jo uudessa Kirppis Vintiössä?

  • Viestiketjun aloittaja tuleva mamma
  • Ensimmäinen viesti
tuleva mamma
Tänään heillä avajaiset ja ite en pääse, mutta olis kiva kuulla mielipiteitä paikasta. Kirppis siis Oulussa ja myyvät pelkästään lastenvaatteita- ja tarvikkeita, mitä oonki kaivannu tänne :)
 
avojalakanen
Oulun Limingantulliin, lähelle Prismaa ja realisointikeskusta. Kävin tänään, melko paljon oli vielä pöytiä tyhjänä. Vaikutti siiistiltä ja viihtyisältä paikalta, mm. lapsille leikkihuone. Muutaman hyvän löydön tein : ) Toivottavasti kirppis menestyy!
 
minä
Kirppiksellä on myös nettisivut :) Tiiän kirppiksen pitäjän ja voin sanoa, että tosi hyvä tyyppi! Kaikki asiat kannattaa kysyä suoraan kirpparin pitäjältä, myös fb:stä löytyy "sivut" ja sitä kautta voi asioita kysellä. Toivottavasti kirppis tulee menestyyn :) Uskon että siellä on hyvä valvonta!
 
jippo
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Kirppiksellä on myös nettisivut :) Tiiän kirppiksen pitäjän ja voin sanoa, että tosi hyvä tyyppi! Kaikki asiat kannattaa kysyä suoraan kirpparin pitäjältä, myös fb:stä löytyy "sivut" ja sitä kautta voi asioita kysellä. Toivottavasti kirppis tulee menestyyn :) Uskon että siellä on hyvä valvonta!
onko pitäjiä yksi vai useampia
 
3xmamma
Kävin tänään siellä Vintiössä. Aika paljon pöytiä oli varattu,mutta aika paljon tyhjänäkin. Tosin kaksi päivää vasta ollutkin,joten lienekkö vaikuttavan nuihin tyhjiin pöytiin. Itse tein tosi paljo hyviä löytöjä. Siistejä vaatteita oli. Lapset leikki leikkipaikassa,tosi hyvä idea! Menen uudestaankin.
 

Yhteistyössä