Onko kukaan laihduttanut xtravaganssissa? Infotkaa mua :)

  • Viestiketjun aloittaja yhäpläski
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="sanna";23107012]juu, onhan se kallista, muistaakseni jotain 60e viikko, mutta menishän se sama ruokakauppaankin :) Ja silloin syödään vain noita. Harkinnassa on...[/QUOTE]

ei mulla ainakaan omiin ruokiin mene:Ovaikka aika tarkka ruokavalio on treenaamisen takia.
mutta on se vähän väärin että ihmiset jotka haluaa laihtua ni sitten kiskotaan tollasia summia :O
mä maksan kuntoilusta alle 60e kuussa ja omaohjaaja sisältyy hintaan :)
 
"vieras"
Kyllä sitä ihmiset kaikkeen sortuu. Miksi et lahduttais ihan järkevästi syömällä oikeeta ruokaa? Mä en ihan oikeesti käsitä näitä pussi-patukka hässäköitä. ja sitten on sen jälkeen kauhee opettelu et pääsee taas oikeeseen ruokavalioon.

Liity ennemmin ILMAISEKSI kiloklubiin tai kalorilaskuriin. Tai karppaa-alakarppaa. niin huomattavasti järkevämpää.

Anteeksi tästä viestistä jo valmiiksi mut mä en oikeesti tahdo ymmärtää näitä.
 
123
ei ne elixiankaan kuukausimaksut mitään halpoja ole. Tuolta extravganzalta saa kuntosalin ja ohjaajan ja ravintoterapeutin samaan hintaan. Ja vielä kaiken tarvitsemasi ruuan. Kyllä se toimii. Mun mies on tiputtanu sen kuurin aikana vähän päälle 30 kiloa! Paino tulee nopeesti alas ja sitten ravintoterapeutti opettaa uudet ruokailutottumukset niin et lihoo niitä takasinkaan. TOIMII
 
suosittelen cambridgeä
Cambridge halvempi ja toimii! Laihdutin 20kg pari vuotta sitten niillä pussikeitoilla. Ainoa mikä harmittaa on se, että miksi en tajunnu aikaisemmin lähteä laihduttamaan niillä!!??!! Kaikkea olen kokeillu, mutta tuo cambridge oli ainoa mikä toimi mulla. Ei nälkää ja olo oli mitä energisin!
 
"piiku"
Minä tiputin extralla 30kg. Kk-maksu on täällä 79€ja siihen kuuluu kuntosalijäsenyys. Ts. kaikki ison kuntokeskuksen jumpat/sali/vesijumpat ovat vapaasti käytettävissäni. Käynkin pumpissa, combatissa, easylinessa, vesijumpassa ja peppu/vatsassa.
Pussit maksaa 60€/vko. Niitä tosin menee vaan sen max. n. 10vkoo..
Mulla pysynyt paino upeesti hanskassa tiputuksen jälkeen. Ja nyt siis syön ihan normiruokaa jo. Ja olen löytänyt todellakin liikkumisen riemun!! Se upea fiilis, joka on esim. pumpin jälkeen, on jotakin mahtavaa!
Ja olokin on aikas upea ;)
 

Yhteistyössä