Onko kukaan laihtunut pysyvästi!

  • Viestiketjun aloittaja Etana Elli
  • Ensimmäinen viesti
Etana Elli
Kertokaa kannustavia tapauksia! Itse en tiedä ketään joka olisi oikeasti laihduttanut (yli 10kg) pysyvästi. Pakkohan niitäkin on kuitenkin olla, joten kertokaa jos olette itse tai tunnette jonkun!
 
Paino 2.1.2007 93kg
Paino 2.1.2008 86kg (-7kg)
Paino 2.1.2009 77kg (-9kg)
Nyt 75,5kg eli tänä vuonna -1,5kg

Vähän tätä projektia on hidastanut tuo 06/08 syntynyt tytär, mutta ainakin suunta on ollut pysyvästi alaspäin. Jouluna tosin taaskin +3kg, muuten viime vuoden saldo olisi ollut jo -12kg.
Tavoite on olla joka uusi vuosi edellistä kevyempi, kunnes tavoite (64kg) on saavutettu.

Miten sitten pysyvää tää on? palataan n. 8v päästä asiaan.
 
Annu
Alkuperäinen kirjoittaja Etana Elli:
Kertokaa kannustavia tapauksia! Itse en tiedä ketään joka olisi oikeasti laihduttanut (yli 10kg) pysyvästi. Pakkohan niitäkin on kuitenkin olla, joten kertokaa jos olette itse tai tunnette jonkun!
No, ainakin äitiyskilot tiputin pysyvästi...joita kerään taas...
 
Zoe-F
:wave:
Lihoin kun polvi hajosi ja jouduin lopettamaan urheiluharrastuksen.
Polven parannuttua en jatkanut urheilua, mutta muutin ruokailutottumuksia. Kiloja lähti 12 vähän alle puolessa vuodessa.
 
Etana Elli
Tosi hienoa ja taputukset teille jotka olette onnistuneet! Itsekin aion laihtua pysyvästi, kannustavat kokemukset ovat kivoja, miksen minäkin pystyisi jos muutkin pystyvät!
 
jojoilija
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
minä olen saanut pidettyä nyt laihduttamani 50 kiloa noin 4 vuotta poissa.=) Takaisin en kilojani halua ja varuillaan oltava
Kohtalotoveri :)! Mulla vaan ne 50 kiloa kulkee vielä mukana. Kerro, miten onnistuit! Mä usein saan 10-15 kg pois, tulee takaisin.
 
Piika-äiti
Kyllä minä olen karppaamalla laihtunut siitä mitä joskus painoin yli 10 kiloa.

Edes raskaus ei tuonut kiloja takaisin (tosin laihduinkin alkuraskauden aikana 10 kiloa lisää.)
 
Raskausaikana painoa tuli 18 kiloa, joista 3 jäi synnärille.

5 kk synnytyksestä olin lähtöpainossa, jossa edelleenl. Tosin rasvaprosentti on alle 14, kai se sit laihtumiseksi lasketaan.

Tää onnistui urheilemalla ja syömällä kuin elukka, siis paljon ja kaikkea mahdollista :p
 
Misty
Minä olen laihtunut 73-kiloisesta 62-kiloiseksi, vain jättämällä viikottaiset sipsit ja jäätelöt pois, edelleen saan niitä kuitenkin silloin tällöin syödä. Tämä on se minun normaalipainoni, sen takia tämän eteen ei juuri tarvitsekaan ponnistella, kunhan nyt vähän liikkuu ja katsoo ettei pelkällä pizzalla elä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Elina:
Tuntuiko teistä laihtuneista että jouduitte luopumaan jostakin mistä on oikeasti vaikea luopua?
Nyt ei ole tarvinnut, kun vielä imetän. Katson vaan, että, jos lounas on ravintolapitsa, niin sinä päivänä ei sitten muuta kuin porkkanoita lisäksi.
 
vieras
Minä.
Raskausaikana lihoin erittäin paljon ja 2000 kun vauva oli 1v painoin n. 90kg, laihdutin ja 2002 61kg --> taas raskaus välissä ja paino nousi mutta putosi samoihin, eli edelleen 61kg.
 

Yhteistyössä