Onko kukaan palstalaista ollut koskaan telkkarissa?

  • Viestiketjun aloittaja vili vilperi teeveestä
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Lukija";22627659]Ainakin Mummeliisan olen nähnyt kahdessa eri ohjelmassa. Ja monta lehtijuttuakin on hänestä ja porukastaan tehty.[/QUOTE]

Tulin uteliaaksi.
Saako kysyä, mitä telkkuohjelmia tai lehtijuttuja olet nähnyt?
 
"viivi"
Olen ollut ties kuinka monen maalaisissa televisiolähetyksissä tanssimassa. Kun harrastaa tanssia ja asuu napapiirillä, ei voi välttyä tv- kameroilta. Joskus myös nimi lopputeksteissä, eli ihan oikeasti ohjelma on tehty meistä.
 
Se oli vuonna -94 kun se kuvattiin vielä laivalla. Janne Porkka ja Tiina Vierto olivat siinä. Hyvä reissu, voitin rompetta ja vedin päiväkännit.
Varmaan oon sitte nähnykki, kyllä mie seurasin aina nenä ruudussa kiinni onnenpyörää. Olin niin kade niille jotka sielä oli. Yhen jakson muistan missä joku herra oli ihan tillintallin kännissä ja joutu poistuun kesken ohjelman. Ja muutamasta muustaki kyllä muistelen huomanneen että oli tullu nautittua jotaki rohkasevaa :D
 
Varmaan oon sitte nähnykki, kyllä mie seurasin aina nenä ruudussa kiinni onnenpyörää. Olin niin kade niille jotka sielä oli. Yhen jakson muistan missä joku herra oli ihan tillintallin kännissä ja joutu poistuun kesken ohjelman. Ja muutamasta muustaki kyllä muistelen huomanneen että oli tullu nautittua jotaki rohkasevaa :D
Joo, se oli kuulema yleistä, siksi sinne kutsuttiin aina vähän "liikaa" porukkaa kun osa veti aina kännit kuitenkin. Nehän kuvasivat aina vähintään kolme jaksoa samalla reissulla, mäkin jouduin kaksi kertaa hyttiin juoksemaan vaihtamaan vaatteita muka "seuraavan viikon jaksoa" varten.
 
Varmaan oon sitte nähnykki, kyllä mie seurasin aina nenä ruudussa kiinni onnenpyörää. Olin niin kade niille jotka sielä oli. Yhen jakson muistan missä joku herra oli ihan tillintallin kännissä ja joutu poistuun kesken ohjelman. Ja muutamasta muustaki kyllä muistelen huomanneen että oli tullu nautittua jotaki rohkasevaa :D
Eikös ne sen takia lopettanutkin ne laivalähetykset kun porukka oli vähän maistissa ja yleisöstäkin saatto kuulua asiattomia huutoja :) Tuli muuten mieleen että mä olin joskus siinä passi ja hammasharja-ohjelman yleisössä :D
 

Yhteistyössä