Onko kukaan rokotteen saanut sairastunut SI:n sillai, että rokotteen olisi pitänyt jo vaikuttaa?

  • Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja grauh:
Alkuperäinen kirjoittaja aap:
Alkuperäinen kirjoittaja grauh:
Mä sain sikainfluenssan kaltaisia oireita reilu 2viikkoa rokotteen jälkeen:(
Mutta ei puskenut kunnolla päälle?
No nyt neljäs päivä menossa. Kurkku kipeä, lihaskipuja, päänsärkyä, kuume seilailee 37,5-39,3..
Juuri luin netistä ylilääkäri Kuusen haastattelusta, että noin 10% rokotetuista ei saa piikistä minkäänlaista suojaa.. Voi ei, eli 2vkon jälkeenkään ei ehkä olla turvassa eli ei ole rokotesuojaa.. :(
 
äiti
Alkuperäinen kirjoittaja kidetär:
Alkuperäinen kirjoittaja grauh:
Alkuperäinen kirjoittaja aap:
Alkuperäinen kirjoittaja grauh:
Mä sain sikainfluenssan kaltaisia oireita reilu 2viikkoa rokotteen jälkeen:(
Mutta ei puskenut kunnolla päälle?
No nyt neljäs päivä menossa. Kurkku kipeä, lihaskipuja, päänsärkyä, kuume seilailee 37,5-39,3..
Juuri luin netistä ylilääkäri Kuusen haastattelusta, että noin 10% rokotetuista ei saa piikistä minkäänlaista suojaa.. Voi ei, eli 2vkon jälkeenkään ei ehkä olla turvassa eli ei ole rokotesuojaa.. :(
No just!!! Kiva juttu... toivottavasti siihen ei vaikuta se, että jos lapset eivät reagoi mitenkään rokotukseen... :/
 
johtuu ihan siitä
vastausten vähyys että vielä ei ole ehditty edes kaikkia riskiryhmäläisiä rokottaa saati että olisi ehtineet rokotteet vaikuttaa. Ja se teho tulee vasta 3-4 vkon kuluessa rokotuksesta ja se täysi tehokin on eri lähteistä riippuen 70-90% luokkaa.
 
a
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja kidetär:
Alkuperäinen kirjoittaja grauh:
Alkuperäinen kirjoittaja aap:
Alkuperäinen kirjoittaja grauh:
Mä sain sikainfluenssan kaltaisia oireita reilu 2viikkoa rokotteen jälkeen:(
Mutta ei puskenut kunnolla päälle?
No nyt neljäs päivä menossa. Kurkku kipeä, lihaskipuja, päänsärkyä, kuume seilailee 37,5-39,3..
Juuri luin netistä ylilääkäri Kuusen haastattelusta, että noin 10% rokotetuista ei saa piikistä minkäänlaista suojaa.. Voi ei, eli 2vkon jälkeenkään ei ehkä olla turvassa eli ei ole rokotesuojaa.. :(
No just!!! Kiva juttu... toivottavasti siihen ei vaikuta se, että jos lapset eivät reagoi mitenkään rokotukseen... :/
www.hs.fi :"Se, tuleeko rokotteesta flunssan kaltaisia sivuoireita, ei kerro mitään rokotteen antamasta suojasta. Suoja sikainfluenssaa vastaan kehittyy noin kahdessa viikossa. "
 
apsi
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Pandemrixin pakkausselosteen mukaan suojaa 70% tapauksissa sikataudilta.
Mistä ne repii noita lukemia, kun ne vaihtuu joka päivä? Illalla radiossa uutisissa joku THL:stä väitti, että suoja on 90%. Yhtenä päivänä se on 70%, toisena 80% suojan saa vasta kahdella piikillä jne. Yrittäisivät nyt päättää.

Mä en viitsi ottaa koko rokotetta.
 

Yhteistyössä