Onko kukaan tehnyt itse kebabia?

kaverini tekee kuulema aina itse kebabin, ja kehuu sitä maasta taivaisiin. Onko kellään kokemusta asiasta, oletteko itse sitä valmistaneet ja onko todella sen arvoista? Meillä tykätään hurjasti kebabista, mutta kyllä se on tähän asti ostettu valmiina näistä tietyistä pitserioista.
 
vieras
Joo, olen tehnyt. Ja hyvää tosiaan tulee. Naudan paistijauhelihaa kilo, joukkoon aromimaustetta ja pippuri. Kääritään tiukkaan pakettiin folion sisään ja 4 tuntia sata-asteisessa uunissa :p
 
kolmen äiti harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joo, olen tehnyt. Ja hyvää tosiaan tulee. Naudan paistijauhelihaa kilo, joukkoon aromimaustetta ja pippuri. Kääritään tiukkaan pakettiin folion sisään ja 4 tuntia sata-asteisessa uunissa :p
täl ohjeella oo tehnyt ja on HYVÄÄ
 
eipä osteta kuin rullakebabin muodossa enää muuten valmiina... itte tehtynä taivaallista...... lautaselle mukaan riisikeittimellä valmistettua riisiä.. paljon tomaattia,kurkkua,sal lehteä,turkkilaista jugurttia ja kebabkastiketta ja ei kuin syömään :p
 
Sara
Hyvää se on, mutta maistuu jotenkin liian jötkyltä, kun en saa leikattua sellasia tosi ohuita siivuja, niin kuin kebabravintoloissa. Mikä olis paras veitsi/väline leikkaamiseen?
 

Yhteistyössä