onko kunnianloukkaus?

  • Viestiketjun aloittaja kiva
  • Ensimmäinen viesti
kiva
jos saat kuulla, että ihminen, joka ei edes tunne sinua kunnolla, tulostaa dokumentteja narsismista ja näyttää niitä muille viitaten sinuun... voitaen sanoa, että väittämä ei todellakaan pidä paikkaansa!
 
joo
menet poliisiasemalle tekemään s-ilmoituksen ja kerrot miten sinua on loukattu. Tapaus etenee tutkintaa ja syyttäjälle ja siitä syyteharkintaan, jos juttu lähtee eteenpäin niin juristit tulee sitten kuvioon. Jos olet pienituloinen saat ilmaisen oikeusavustajan. Eka liike on kuitenkin rikosilmoitus.
 
no onko siinä jottain perää kun noin ittees otit parin lapun näytöt ?

ameriikassa tästä sais varmaan nyhdettyä miljuunien korvaukset. suomessa en jaksais ees alkaa poliisia tällasella rasittamaan.
 
Onks tää jotain teinijutuja? Ei kai kukaan aikuinen tälläistä tekis, mitä siitä hyötyis?
Ja miks siitä noin kovasti loukkaannuit? Onko pako olla tekemisissä tän ihmisen kanssa?
En oo ihan varma tällä tiedolla, onko edes kunnianloukkaus. Mut tosiaan en tiedä tapausta tarkemmin.
 
papukaijan ruokottomat puheet
Onko sulle jotain konkreettista haittaa tuollaisesta toiminnasta? Kovin köykäiseltä kuulostaa... En rasittaisi moisella poliisia, ellei vakavaa haittaa itselle.
 
kiva
lähinnä oli tarkotus vaan kysyä mitä mieltä muut ovat tällaisesta. Ei ole tarkoitus keneltäkään yrittää nyhtää mitään rahoja tai muuta. Lähinnä kyse periaatteista, toisilla raja kulkee alempana.
Itse en ottanutkaan tota juttua kovin vakavasti, säälin lähinnä henkilöä, jolla on tarvetta toimia näin.
 
kunhan voit todistaa asiasi kunnolla, ettei mene sinun sanasi vastaan hänen sanansa.välttämättä näytöksi ei riitä, että toinen on vaan printannut papereita ja näyttänyt niitä sinulle..painavampaa olisi jos hän olisi esim sähköpostissa laittanut ne sinulle ja kirjoittanut, että sinulla on hänen mielestään noita piirteitä..ymmärrätkö mitä ajan takaa?

minä en lähtisi tuommoisesta mitään poliisijuttuja tekemään. en vaan enää olisi tekemisissä tuommoisen henkilön kanssa.

 
no siis
lähtökohtahan on se että narsisti ei itse tiedä olevansa narsisti. eli varmaan poliisilla homma alkaisi siitä´, että uhri laitettaisiin johonki psykiatriseen sairaalaan tutkitavaksi ja jos narsismia ei löytyisi uhrista, sitten vasta vois ajatella että kun´nian loukkaus olisi tapahtunut.
 
-Jonttu-
Mä en jaksaisi moisesta nostaa mitään älämölöä. Ne, jotka tuntevat minut, tietävät lappujen tulostelijan puheet paskanjauhannaksi. Siinä osuisi pilkka omaan nilkkaan kunnianloukkaajalle.
 
kiva
Alkuperäinen kirjoittaja iitintiltu:
kunhan voit todistaa asiasi kunnolla, ettei mene sinun sanasi vastaan hänen sanansa.välttämättä näytöksi ei riitä, että toinen on vaan printannut papereita ja näyttänyt niitä sinulle..painavampaa olisi jos hän olisi esim sähköpostissa laittanut ne sinulle ja kirjoittanut, että sinulla on hänen mielestään noita piirteitä..ymmärrätkö mitä ajan takaa?

minä en lähtisi tuommoisesta mitään poliisijuttuja tekemään. en vaan enää olisi tekemisissä tuommoisen henkilön kanssa.
siis ei minulle olekaan näytetty mitään papereita, vaan lähtökohta olikin, että niitä on näytetty muille ihmisille...

mutta tässäkin huomaa, että jotkut ottais asian vakavammin kuin toiset, sillä on tullut aika lailla laidasta laitaan näitä mielipiteitä
 
Alkuperäinen kirjoittaja no siis:
lähtökohtahan on se että narsisti ei itse tiedä olevansa narsisti. eli varmaan poliisilla homma alkaisi siitä´, että uhri laitettaisiin johonki psykiatriseen sairaalaan tutkitavaksi ja jos narsismia ei löytyisi uhrista, sitten vasta vois ajatella että kun´nian loukkaus olisi tapahtunut.
No varmaan joo, eli siis jos joku haukkuu sua huoraksi, niin sut laitetaan ilotaloon, että varmasti nähdään ettet sellainen oo...
 
joku täältä
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Mä en jaksaisi moisesta nostaa mitään älämölöä. Ne, jotka tuntevat minut, tietävät lappujen tulostelijan puheet paskanjauhannaksi. Siinä osuisi pilkka omaan nilkkaan kunnianloukkaajalle.
En kyllä edes uskalla tulostella mitään papereita, vaikka hän mustamaalaa minua varmaan paraikaa ja kertoilee tarinoita......kavereilleni, joista osa uskoo, osa ei. En todellakaan pidä hekilöön, enkä hänen läheisiin mitään yhteyttä, enkä uskalla kommentoida häntä ollenkaan.
Narsistipalstalla olen tuntojani purkanut ja siskolleni kertonut, hän ei kertoisi eteenpäin, niin olen saanut vähän purkaa sydäntäni.
Kaikista hänen kertomuksistaan en kyllä uskaltaisi nostaa syytteitä, koska siten olisi oma ja lasteni rauha mennyttä.
 
joku täältä
Alkuperäinen kirjoittaja no:
jos tuo on kunnianloukkaus, minun pitäisi tehdä monta sellaista. Tiedän monia ihmisiä, jotka on mustamaalanneet esim. lastani tehdäkseen omastaan suositumman.
tämä narsistikaveri kertoi masennuksestani naapureilleni
 

Yhteistyössä