Onko laitonta

  • Viestiketjun aloittaja Rahjus
  • Ensimmäinen viesti
-DLD-
Varmaan riippuu vähän lääkkeestä...

Kun kärsin keuhkoistani pahasti ja ventolinesta ei ollut mitään apua, minulle tarjottiin pricanyliä. Ah ja henki kulki. Kyllä kehtasin sanoa lääkärille seuraavana päivänä että testasin sitä ja sain henkeä.

Mutta sitten jos puhutaan jostain rauhoittavista niin ei ne niitä välttämättä kirjota sillä perusteella että kaverilta kerran pari nappasin ja jeesas.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Naamakala:
ei oo laitonta... esimerkiksi jonku puolikkaan burana 800 nappaaminen päänsärkyyn ei ole laitonta
Entä lääkkeitä jota käytetään jännitysoireiden poistamiseen?
riippuu kai lääkkeestä. jotkut lääkkeet luokitellaan jollain lailla huumausaineeksi.

mutta jos koklaat jonku toisen lääkettä, havaitset hyväksi (mihin lie niitä tarviitkaan) ja meet lekurille pyytää samoja ja sanot et oot kokeillu, ni ei se mihinkään seuraamuksiin johda
 
Alkuperäinen kirjoittaja -DLD-:
Mutta sitten jos puhutaan jostain rauhoittavista niin ei ne niitä välttämättä kirjota sillä perusteella että kaverilta kerran pari nappasin ja jeesas.
Niitä saa kun vaan pyytää "mulla on vaikeuksia rauhottua illalla, en saa unta" ja Diapami resepti on kädessä. Jos on kökkö lääkäri, joka kirjottaa vaan 3x10 reseptin, niin sit seuraavalla viikolla toiselle lääkärille. Helppoa ku heinänteko rauhottavien hankkiminen.Helpompaa, kun ei vaadi fyysistä ponnistelua. Mä olen aikoinaan saanu soittamalla neuvolaan, ei tarvinnu edes raahautua lääkäriin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja salla:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ei ole mitään kolmiolääkkeitä.
vaan? helpompi ottaa kantaa kun tietää mistä on kyse
Juurikin näin. Käytännössä pitäs tietää onko PKV-aine.
Jos taas on vaikka SSRI-lääke, jota myös ahdistukseen ja jännitykseen käytetään, yksi lääke ei auta vaan vaatii monen viikon käytön ennen kuin on vaikutuista.
 

Yhteistyössä