onko lapsenne kauniita ja hyväkäytöksisiä?

  • Viestiketjun aloittaja turhis kyssä
  • Ensimmäinen viesti
Kauniita kyllä ainakin minun silmissäni.

Käytökseltään eivät, eivät ole kovin vieraskoreita ja eläväisiä ja vilkkaita (ja äänekkäitä) kun ovat- eivät ehkä vastaa yleistä käsitystä hyväkäytöksistä lapsista.
 
Fyysisesti kauniita ja myös sisältä kauniita, sydän kultaa molemmilla.

Mutta ulkoinen käytös ei ole varmaa eivätkä aina uskalla vastata aikuisen puheeseen, eli ovat arkoja, eivätkä sillä tavalla miellytä aikuisia kuin reippaat ja rohkeat ja puheliaat lapset. Tämä arkuus johtuu varmaan siitä, että sukulaiset asuvat kaukana, ja heillä on vähän kokemuksia muista aikuisista. Ei siis ole kiintymyssuhteita kuin vanhempiin.
 
Mun mielestä mun lapset on kauneinta mitä maa päällään kantaa, enkä varmaan ikinä väsy ihailemaan heidän kauneutta :heart: Mitäpä muutakaan voi äiti lapsistaan ajatella =)

Esikoinen osaa halutessaan tai käskettäessä käyttäytyä hyvin. On tosi rauhallinen ja hiljainen, joten hänestä saa kiltin kuvan. Osaa se kyllä olla äkäpussikin :D
Kuopus ei vielä osaa säädellä käyttäytymistään, joten vähän riippuu millä päällä sattuu olemaan. Ja vaikka kuinka kehoittaisi käyttäytymään nätisti, niin minuutin päästä on jo unohtanut kaiken :/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 22:10 Leija kirjoitti:
Minun mielestäni kauniita ja vieraiden mielestä hyväkäytöksisiä. ;)
joo näin luulisin. åpikkusen käytöksessä parantamisen vara. mutta isompi tosi kiltti. Ja kauniita ovat varmasti muittenkin kun minun mielestä =)
 
Maailman kauneimpia tietenkin ja eskarissa henkilökunta aina kehuu, kuinka kauniisti ne osaa kiittää ja pyytää ja sanoa kiitos, pyytämättäkin.
Kotonakin pyydetään, ei vaadita. Ihan aina ei tieten nappiin osu, mutta lähimain, Tai pyrkimys on kasvattaa hyväkäytöksisiä. =)
 
Minun, mieheni ja monien muidenkin mielestä ovat kauniita, ihania, kultaisia, söpöjä, suloisia, herttaisia... ja hyväkäytöksisiä (ikä huomioon ottaen). Kaikki lapset ovat kauniita, omat lapset maailman kauneimpia! :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Järjen veit ja minusta orjan teit......... mutta silti maailman ihanin ja suloisin lapsi omille vanhemmilleen :heart: :D
On kehuttu kiltiksi, suloiseksi, aurinkoiseksi, hyvätapaiseksi pojaksi. Osaa kiittää ja "sanoa" kädestä päivää, auttaa itse pukemisessa, äidin pieni apulainen :heart:
 
Isommat lapset on hyväkäytöksisiä ja fiksuja ihmisiä ja uskon, että niin käy noille pienillekkin. On neki hyväkäytöksisiä, mutta opetus vielä vähän kesken =) Ja kauniitahan ne tietes on kaikki. Oisin kumma äiti, jos toisin ajattelisin =)
 

Yhteistyössä