Onko laulaja Mariko kaunis vai ruma?

  • Viestiketjun aloittaja Nikander
  • Ensimmäinen viesti
Rukoilijasirkka
Totta kai on kaunis. Ja omansa näkönen, sellanen, että naaman muistaa, kun on kerran nähnyt. Nykyään tuntuu olevan ihanteena semmonen uhkaamaton, mitään sanomaton naama, jota ei sitten seuraavana päivänä edes tunnista koskaan nähneensä.
 
hui
sillon Kwan-aikoina oli mun mielestä suorastaan ruma, ne lävistykset, meikki, pukeutumistyyli (vatsamakkara näkyi) ym. On puhjennut nyt kukkaan. Meikki sopii paremmin, hiukset paremmin, kroppa treenattu ja nätti jne. Ei mikään klassinen kaunotar, mutta hyvännäköinen ja tottakai lahjakas ja persoonallinen tyyppi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mimomamo:
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:
Alkuperäinen kirjoittaja mimomamo:
No mä en oo uutta videoo nähny, mut ei IKINÄ ole tykännyt hänen naamastaan. On vaikeasti katsottava... :LOL:
Mutta vaikuttaa ihan kivalta tyypiltä, että en naaman perusteella kuitenkaan tuomitse.
Kauhean jaloa sulta.
eiks ookki. mä sanoin rehellisen mielipiteeni.
AI ettet naaman perusteella kuitenkaan tuomitse ihmistä? Onko se mielipide?
 
Rukoilijasirkka
Osa siitä kauneudesta hänellä on jotain muuta, kuin ulkoista, jotain semmosta lämpöstä ja ajattelevaista. Ja jotain semmosta itsevarmuutta se on myös. Vaikka toki ulkoisesti myös on minun mielestä kaunis.
 
aisiis
Musta se oli alkuaikoina aika kamala. Mutta nyt siittä on tullu naisellisempi ja ehkä kauniimpikin. Tosiaan vois ottaa sen nenäkorun pois. Eipä se ulkonäkö sisimmästä kerro kovin paljoa. Niinku sanotaan; moni kakku päältä kaunis vaan on p...a sisältä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:
Alkuperäinen kirjoittaja mimomamo:
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:
Alkuperäinen kirjoittaja mimomamo:
No mä en oo uutta videoo nähny, mut ei IKINÄ ole tykännyt hänen naamastaan. On vaikeasti katsottava... :LOL:
Mutta vaikuttaa ihan kivalta tyypiltä, että en naaman perusteella kuitenkaan tuomitse.
Kauhean jaloa sulta.
eiks ookki. mä sanoin rehellisen mielipiteeni.
AI ettet naaman perusteella kuitenkaan tuomitse ihmistä? Onko se mielipide?
Ei vaa.. valehtelin. Mä kyl tuomitsen. ei mul oo rumii ihmisii ympärillä. ku en voi olla niitten kaa tekemisis.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mimomamo:
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:
Alkuperäinen kirjoittaja mimomamo:
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:
Alkuperäinen kirjoittaja mimomamo:
No mä en oo uutta videoo nähny, mut ei IKINÄ ole tykännyt hänen naamastaan. On vaikeasti katsottava... :LOL:
Mutta vaikuttaa ihan kivalta tyypiltä, että en naaman perusteella kuitenkaan tuomitse.
Kauhean jaloa sulta.
eiks ookki. mä sanoin rehellisen mielipiteeni.
AI ettet naaman perusteella kuitenkaan tuomitse ihmistä? Onko se mielipide?
Ei vaa.. valehtelin. Mä kyl tuomitsen. ei mul oo rumii ihmisii ympärillä. ku en voi olla niitten kaa tekemisis.
:flower: Onnea.
 

Yhteistyössä